De ce sa-ti faci blog?

De ce ti-ai face blog sau „bloc”?Nici eu nu stiu exact…poate ca asa e „cool”,desi din cate am vazut si din cate am inteles „cool” sunt alte lucruri,cum ar fi sa fi gay,sa o arzi cu „la naiba”,crezand ca tu sau el e Cabral dintr-un punct de vedere.Cool mai este sa fi emo sau vorba reclamei „din alta retea” petrecandu-ti timpul stand cu prietenii pe intuneric sau jucandu-te cu animalul tau preferat,si aici nu ma refer la „ras”,ci la animalul al carui nume in sensul conotativ ne duce cu gandul la altceva(pentru incepatorii-lama!) si exemplele de „cool” pot continua,da’ nu acum,in alt post…:))!

O fi bine,o fi rau,ce mai conteaza,atunci cand plictiseala creaza sunt multumit!

4 Răspunsuri

  1. Buna! Mi-am facut si eu blog de curand si am o problema…as vrea sa imi apara pe prima pagina doar inceputul articolului si nu stiu cum sa fac asta! Am incercat la Settings, la Reading, dar nu a mers!

  2. @paulaika:Am adresa ta de e-mail,sa vedem daca te pot ajuta.Vorbim…

  3. fggggggg

  4. @catea: A?

Lasă un răspuns

