6 cai,versiunea feminina…

Astazi,ca de obicei,neavand chef de ore(in general de toate si in special de cea de engleza),ne-am organizat frumusel,am votat si ne-am evaporat in Go In (pentru cei care nu cunosc,un club de licori bahice din Alba Iulia),unde fiecare am servit cate ceva(fara alcool ca sunt „copii”).La un moment dat,imprumuta-i mobilul din dotare unei colege pentru a rezolva ceva probleme „in dragoste”.Ea a scris urmatoarele(nu am intrebat-o daca pot,sper ca nu se supara ca am pus aici telenovela,da’ fiind o telenovela am crezut ca prinde,pentru ca am vazut ce rating au mizerile de pe Acasa TV:D):

(colega):

„Auzi draga am auzit k ma stii bine . Deci sunt foarte importanta . Vrei un autograf ?”

La care „ispita/rivala”:

„Draga eu te stiu mult prea bine dragostea mea mi tea aratat da stai ca iti trimit auto graful meu daca vrei eu sunt mai importanta ca tine draga mea”

La care intervin eu,mesajele primindu-le pe mobilul din dotare:

„Suna pe nr asta daca vrei sa vb cu ea 0754…….un coleg”(doar n-o sa-i dau numarul colegei pe blog:D)

Neintelegand ca nu suna pe cine trebuie,insista in prostie:

„Draga vreau sa iti dau autograful il mai vrei sa primesti”

Vazand ca nu se potoleste,am zis sa-i explic altfel:

„Taci dreacu si suna pe nr pe care ti l-am dat.”

La care „ispita” colegei mele,crezand ca eu vorbesc o alta limba decat cea natala,la urma urmei,la fel cu a ei,replica:

„Draga nu mai ai creDit”

Bun zic,sa o luam altfel,a reusit un coleg sa-l convinga pe scocaru’ ala sa puna o intrebare idioata(n.a. 6 cai) si nu reusesc eu sa ii explic unei dudui ca nu cu mine are treaba? Si dai:

„Nu intelegi ca nr e al unui coleg fa? Ti-am dat nr ei sun-o pe ea nu-mi mai da mesaje mie…”

Ea insista ca tiganu’,”Lasa Tibi draga, ca nu furam!”:

„Cand o sa afle dragostea mea ce uRat imi vorbesti tu mie o sa se supere”

Gata frate,nu se mai poate,daca nici p-asta nu-l ia, macar din zbor asa zic eu e pierduta:

„Sunt un coleg nu intelegi?Pe cine cauti u e pe nr asta 0754……”

si i-am dat iarasi numarul poate intr-un final intelege…si cred ca a inteles.Sper ca ati inteles si voi ce am vrut sa spun:D! Oare doare,se trateaza intr-un fel,gasim medicamentatie? Nu cred…Dumnezo cu mila si biciu’ pe ei(ele)!

Sa trecem la lucruri mai serioase,la alea „sfinte”.Am ajuns acasa,ma duc sa ma „igienizez” pe maini cand aud:”In Iordan botezandu-Te,Tu Doamne…”,ies din baie, imi da cu apa prin casa,pe cap,imi ia 40 de lei si se tireaza.Foarte buna afacere…iti taie si chitanta,ca stiti cum e Dumnezeu,Dumnezeu,da’ cu Fiscu’ nu te pui.Afla-i pe urma,de la oamneni cu experienta,ca chitanta respectiva e buna la ceva:moare mata,nu ti-o ingroapa fara chitanta,iti naste nevasta,sa-l botezam nu?,fara chitanta nici vorba…sau in cel mai rau caz vrei sa te casatoresti:-Ai chitanta?”-Nu”-„Atunci c’e due naspa!”Cam asa sta treaba…

2 Răspunsuri

  1. vaiiii…..e minunat popescu…nu stiam k tiai facut blog:P:P…versiunea 6 cai originala nici nu se compara cu cea feminina:)))))))….e minunata:))))…succes cu bloga asta…si la cat mai multi vizitatori:*

  2. da mi-am facut,da’ cum la voi la campeni ajunge internetul mai greu,plus de asta,nu te prea lasa Bogdanel la pc:D. multumesc pe hurari:D!

Lasă un răspuns

