Hai ca am terminat si eu piramida…

Piramida de la Geoagiu(BAI FRATE)

Am terminat si eu intr-un final piramida.Care piramide de la Giseh,ce piramida a lui Khufu(poreclit si Kheops),nicio minune frate,minuni face asta de sus!

P.S. I-am multumit si pe blogul lui,da’ ma simt dator sa-i multumesc si pe blogul propietate personala,colegului meu Alex Potor,pentru minunatul banner care deschide blogul!!! MERSI!!!

*pentru arta foto bine facuta,il gasiti la sectiunea blogroll!

**tin sa mentionez ca fotografiile nu apar pe internet,pe niciun alt site sau blog.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

