Remi Gaillard-Dezbracatu’ francezilor

Personajul(un prankster) de nationalitate franceza este cunoscut in tarisoara lui pentru prezentele la evenimente sportive,spectacole Tv sau dezbateri publice,trecand cu usurinta peste masurile de securitate si provocand „haos” prin tampenile pe care le face.Un fel de Dezbracatu’,doar ca mult mai „nebun”.O sa pun 2 dintre cele mai vizionate filmulete ale personajului:

*primul filmulet,ca sa va faceti o idee,are peste 2,6 milioane de vizionari.

*preambul:e geniala faza din filmuletul 2,cand un tip „este ajutat sa cada intr-un lac” printr-un procedeu fabulos.

Ma intreb de cate ori a fost arestat francezu’ asta?Cred ca nici el nu stie…

4 Răspunsuri

  1. numele ii gaillard si iti zic eu, nu prea seamana in nici un fel cu dezbracatu` carcotastilor, ala incearca sa fie comic, remi incalca regulile bunului simt si legea. compara

  2. N-are nici cea mai mica asemanare cu dezbracatu’, parerea mea, eu pe omul ala nu-l vad atat de nebun pe cat cred altii ca este. In primul rand pentru ca nu este fair play, nu este amuzant si nici macar nu are o imaginatie prea bogata. Se chinuie sa faca cateva glumite. Asta e nebun rau si imi place ca are curaj sa faca ce vrea indiferent de cine este in jur!
    Mersi pentru vizita!😛

  3. 1.da ai dreptate,numele e gaillard,mea culpa,am scris postul cam tarziu si „procesorul” era la jumatate din potential:D
    2.i-as compara daca zici tu,doar ca-mi lipseste masura:D

  4. […] Mai tineti minte ca v-am mai povestit de baiatu’ asta?Ei bine,de atunci si pana acum am devenit un mare fan al francezului,mai ales dupa ultima dovada de […]

Lasă un răspuns

