Maine vin Globurile!

Maine,11 ianuarie a.c.,se decerneaza Globurile de Aur,editia cu numarul 66.Pentru mai multe deatalii si pentru a vizualiza posterul editiei din acest an click here.
Din toate filmele nominalizate,am vizionat si eu ieri „The Curious Case of Benjamin Button”(in traducere libera-Strania poveste a lui Benjamin Button),care,sa fiu sincer,nu mi-a facut o impresie foarte buna.Oare de ce?.Povestea interesanta,un makeup artist foarte bun,un scenariu coerent si totusi nu mi-a satisfacut asteptarile…Filmul se bazeaza,din cate am citit de pe acest site pe ideea „ce pacat ca cea mai buna parte a vietii vine la inceput, iar cea mai rea la sfarsit…” a lui Mark Twain.O sa pun trailer-ul sa va faceti si voi o idee:

P.S.-Are 5 nominalizari la ediatia din acest an a Globurilor…o sa castige ceva sigur!:D

Un răspuns

  1. […] Curious Case of Benjamin Button”,despre care mi-am exprimat parerea intr-un post mai vechi.Din cele 5 nominalizari,a plecat acasa doar cu Angelina Jolie ! Scris de popesculadrian […]

Lasă un răspuns

