Dobrovolschi-buzduganul guerrillei

M-am uitat intr-o seara la TVR,la emisiunea Garanta 100%.Invitat Dobrovolschi.Mi s-a parut ca e o idee buna sa nu schimb canalul.Omu’ era intr-o forma buna(poate ca lipsea Craioveanu:D,d-aia,locul lui fiind tinut de un catron pe care ii era trecut numele).Dezbatea de zor cu moderatorul/realizatorul;idei bune si concrete,bine argumentate si la obiect(in principiu nu abera,cum fac majoritatea celor care trec pe la TVR).Asta se intampla in decembrie 2008,nu mai stiu exact data,era trecut de mijlocul lunii.
Acu’ ceva timp,o colega imi trimite o inregistrare cu o farsa a omului.Zic:frate un singur om face farse pe radio in tara asta si e cunoscut-Buzdugan-de Dobrovolschi nu stiam nici la ce radio mai activeaza.O ascult,mi se pare buna,si caut mai multe,pe site-ul Radio Guerrilla-pe care in localitatea de domiciliu nu-l captez:D-unde bineinteles,nu am gasit ce cautam(am eu o problema cu site-urile complicate:D).O sa pun doua farse,dupa parerea mea bune ale omului,pe restul putandu-le sa le gasiti aici.
Asta e geniala,am ras in hohote de plans:D!


Hai si o a treia ca-s baiat bun,desi nu nu stiu cat de reusita e:

4 Răspunsuri

  1. da….da…prima o ai de la mine…is tare fazele…:))))…:)))si aia cu caracal:))))

  2. pai si nu spuse-i ca prima o asculta-i de la tine? sau poate ca vrei sa-ti scriu si numele si seria din buletin si sa te fac vedeta?:P fetele astea…

  3. primele doua sunt hilare. am ras pe burta. foarte tare tipul.

  4. @alina: Mama,da’ in spate te-ai uitat? A zis ca-ti multumeste pentru aprecieri!:D

Lasă un răspuns

