Facatura!

Dupa parerea mea ori e o facatura,ori baiatu’ stie sa se descurce cu un program de modificat fotografii,poze foarte bine.Mititei astia care se ocupa cu asa ceva!
via de la via.
Cum sa pui tu,supermarket sau hipermarket,ce esti,un promo la pasta de mici si sa scrii deasupra MediaPro?Dar cum sa-i dai numele unei caserole cu pasta de mici „BADEA”?Departamnetul marketing este de-a dreptul scelerat? Raspuns: DA! Sa intelegem ca micii sunt productie MediaPro si realizator este Badea,muncitorul de la Antena?(oricum ramane parerea mea despre poza in titlu!)

4 Răspunsuri

  1. 🙂

  2. nu e nicio făcătură. am primit poza de la cel care a fost acolo, sursă sigură.

  3. @prodan:nu stiu frate,poate ai dreptate,da’ eu nu as baga mana in foc pentru autenticitatea fotografiei:D!

  4. eu cred … ca au scris angajatzii care au boala pe el … au facut o poza … au scos dupa foaia ai shi au pus o pe ce corecta … shi au pus poza pe net😉 … simplu …. blogul meu –> http://www.sterie.wordpress.com

Lasă un răspuns

