Megastaru-leee!

Hai ca-i dedic un post intreg da-l in…valoarea lui,desi bateanelul de la Prima e cu 2 clase peste gusterul asta.Omul asta mi-a binedispus intreaga seara.Nu-mi mai trebuie nici de mancare.Maruta,esti mic copil,tati,pe langa astia de la Antena.Iar tu,Madaline,ne-ai dat un megastar…meriti o prima de la Voiculescu.Uita-te pe rating,vezi l-ai depasit pe salubrizatorul de Tolea? Daca da,nici nu ma mir.Ok.Multa vorba.Sa bagam material.Fiti atenti,asa ceva nu ati mai vazut pe planeta Pamant.Incepem cu un dans,cica breakdance,desi nu parea:
Sper ca mai puteti viziona inca unul.Respirati adanc dupa atata ras,si mai luati o portie:
Ati observat ceva? Rapandula a venit cu…nici nu stiu cum se numesc,iegarii aia rupti la emisiune frate.Cum asa ma?
Huidule,si asta ma?(pe sistemul:toti te fura,toti te-njura,toti iti baga…-n gura).Pai ti-a facut melodie si tu nu-l bagi nici macar in seama,daca nu altundeva? Cheama-l intr-o miercuri la cronica sa va ridice ratingul fratioare! Declar,pe propie raspundere,aceasta melodie,dedicata huidului,HIT!

5 Răspunsuri

  1. […] 1. Azi m-am uitat pe Antena1 la Acces Direct. La sfarsit Fernando de la Caransebes si ex-amanta unui fotbalist, habar nu am cum o cheama Roxana Oancea,  au inceput sa cante ( cica – nici macar playback nu stiu sa faca :)) ) no link available yet aici […]

  2. doamne nu pot sa ma mai uit. mi se face rau. e retard. si madalin ionescu odata cu slabitul i-au slabit si neuronii. retardul a venit si aseara cu toata familia. MADALIN lasa/ne, mica ta emisiune seamana cu tot otv/ul.

  3. @alina: Eu pot sa ma uit,cu punga langa mine,si chiar ma distrez foarte tare!🙂

  4. eu ma uit pe diagonala, stresez telecomanda, nu am neuronii asa de fresh ca tine. am o vorba… nu-mi plac prostii pentru ca au mintea odihnita… da’ lui i se potriveste altceva… prost da’ hotarat… bine el e retard nu e prost, iar cei de la tv cred ca sunt mult mai destepti decat par(zic si eu, asa o fi, am si eu mintea cateodata odihnita), dar probabil ca e singurul format pe care multa lume il inghite, evident unii au punga sa-l digere instantaneu
    oricum, eu zic ca ai stofa de ziarist, ca tot te stresai ce drum sa alegi…

  5. @alina: Asta cu stofa de jurnalist mi-a intretinut un ras de vre’o 3 minute.:)

Lasă un răspuns

