Ooo,da!

Cred ca am gasit ceva.Defapt nu am gasit-o eu,am vazut-o pe un blog.O reclama foarte buna la Durex.Cred ca ma lasa wordpress-ul sa v-o prezint,nu de alta,dar sunt cam rigurosi cu reclamele sau filmuletele de gen.Pentru asta exista domeniul…
via….Nu mi-am revenit…
Promit ca de maine incolo revin in forta.Azi am avut o zi ma proasta…Plus de asta peste cateva zile implinesc o luna de cand am pus mizeria pe roate.O sa pun niste grafice sa va dati si voi cu parerea daca e bine sau daca ma las.:)

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

