Rupt de realitate…

Mie lene sa scriu despre ceva care ar putea interesa pe cineva.Din mai multe motive.In principiu,pentru ca mi-e lene.A,da,daca intereseaza pe cineva,mi-am schimbat optiunea la Orange,pentru ca nu se mai putea…Imi pare rau doar pentru internetul de pe telefon,care-mi era de folos in momentele de plictiseala(care in ultima perioada au fost foarte dese) si la lucrari…era si este o metoda foarte buna de a copia pentru cine nu stie…Cand o sa-mi revin din starea in care ma aflu acum-somnolenta profunda-o sa-mi pun procesorul la munca,ca nu se mai poate altfel,ramane sandramaua in urma.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

