Cu surubu’,ia surubu’…

La recomandarea unui coleg de a ma uita la acest clip am facut-o si mi-a placut.Mi-a zis:”sigur il pui pe blog cand il vezi”.Si asa am si facut.Preambul:e un nene care canta(in fine,mult spus canta,lalaie) si are un taraf lanag el care-l acompaniaza.Ce iasa,priviti si voi(daca nu intelegeti ce zice oratorul,e o inregistrare pe youtube,cu subtitrare,pe care nu am pus-o din simplul motiv ca e plina de greseli gramaticale):
*azi sunt aproape de parametrii normali,si daca-mi dau seama cum uploadez o inregistrare,aparuta pe mai multe bloguri(pe cel putin doua am vazut-o eu),o sa mai fac un post.
**taraful sau nenea care canta,ca nu am inteles exact,se numeste Mambo Siria.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

