Nu se poate cu wordpress-ul asta…

Crezand ca pot sa pun inregistrarea audio de pe trilulilu cu noul remix „6 cai” am intarziat foarte mult postul si acum nu mai am timp sa va spun toata povestea cu isteria ei cu tot.Si toate aceste din cauza ca wordpress-ul nu accepta(cel putin mie sau nu stiu eu sa le pun) fisierele audio de orice fel.Pentru a pune un fisier audio,chiar daca acesta este din computerul propiu,trebuie sa recurgi la o smecherie,sa fi putin mai inteligent decat wordpress-ul si sa schimbi niste denumiri.Sa treci fisierul din mp3 in pdf de exemplu.Maine o sa povestesc cum s-a intamplat,de unde a inceput si unde cred ca se termina toata isteria asta generala creata de „6 cai”.

Un răspuns

  1. […] sa gasesc cum se uploadeaza un fisier audio pe wordpress.Am gasit,desi e mai greu decat credeam.V-am si spus.Nu prea am inteles care-i smecheria? Vin niste “vedete” care trebuie sa treaca prin […]

Lasă un răspuns

