Imi mentin parerea…

Acum, din lipsa de altceva mai bun, ma uit la „Vedete in figuri” pe net(pe youtube,pentru cine vrea sa vada), ca de, aseara am avut altceva mai bun de facut, si anume sa ma chinui sa gasesc cum se uploadeaza un fisier audio pe wordpress.Am gasit,desi e mai greu decat credeam.V-am si spus.Nu prea am inteles care-i smecheria? Vin niste „vedete” care trebuie sa treaca prin niste figuri din polistiren, si pentru a fi mai spectaculos, se arunca in apa, fara macar sa incerce.Vorbes unii peste altii, drept urmare trebuie sa faci un efort sa-i intelegi, ori nu de asta ma uit, ca sa stau concentrat sa vad ce a zis ala, ce a zis al’lat.Ceva mai penibil n-am vazut de mult.Plus de asta, comentatorul ala care face figuratie la reluari, e jalnic rau…Un remeber comico-tragic.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

