Avem si clip de promovare,asteptam finala…

Una dintre piesele mele preferate pentru concursul Eurovision din acest an este piesa Tinei(ex-POPS,tipa care face parte din Grupul Divertis,cel putin ultima data cand am vazut-o eu),care se numeste Pleaca si este scrisa si orchestrata de Cornel Ilie(solistul de la Vank).Clipul de promovare al piesei arata cam asa:
Sper sa castige!
Celelalte videoclipuri le puteti vedea aici.

Un răspuns

  1. […] a doua semifinala,din cate am inteles.S-o luam cronologic.S-a desfasurat prima semifinala,piesa mea favorita a intra in finala.Pe parcurs mi-am dat seama ca primul loc in preferintele mele este atacat de […]

Lasă un răspuns

