Pe repede-nainte cu Eurovision 2009!

Am urmarit cate ceva din prima semifinala Eurovision 2009.Putine lucruri m-au tinut pe TvR1 in seara de 27.La ora la care scriu,sau ma rog,incerc sa incropesc ceva aici,se desfasoara a doua semifinala,din cate am inteles.S-o luam cronologic.S-a desfasurat prima semifinala,piesa mea favorita a intra in finala.Pe parcurs mi-am dat seama ca primul loc in preferintele mele este atacat de Popas Band cu melodia „Striga”,care desigur,s-a calificat si ea in finala.Celelalte piese ajunse in ultimula faza a concursului sunt:Zero cu „Sunny days”,Tabassco cu „Purple”,Blaxy Girls cu „Dear mama” si Dalma cu „Love was never her friend”.Preferatele le pun si aici:
si
Acum ce nu mi-a placut:prezentatorii-jalnici toti patru,mai ales Orlando(daca retin bine numele) si concurentii-care din cate am vazut,desi aveau instrumentele in spatele lor,cantau (cred ca live) pe negativ.
Pentru semifinala din seara aceasta am o singura preferinta:Red Blonde cu piesa „Nu am cu cine”,care dupa parerea mea este o parodie buna la celebra reclama „n-ai cu cine ma…niste tarani!”

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

