Dreptul la replica mi se acorda?

Am reusit sa enervez foarte rau pe cineva.Nu-mi cer scuze,pentru ca nu am de ce s-o fac.O explicatie scurta: o duduie,pe nume Ancuta (care daca nu-si diminutiveaza numele crede ca nu e la fel de gingasa si senzuala) nu percuta deloc la ce incercam eu subliniez,neintelegand o iota din commenturile mele de pe blogul respectivului,care din cate am inteles, e gazetar (scrie la un ziar sau la o revista colorata).I-am explicat,cu foarte mult bun simt respectivei dudui,ca daca vrea,poate sa-mi lase adresa de e-mail pentru a-i explica pe viitor, commenturile mele de pe acel blog.Fiind jurnalist, are o problema cu deontologia,drept urmare,nu-mi acorda dreptul la replica,mai ales pentru faptul ca-si rapeste din timpul liber pentru a-mi dedica un articol intreg (bineinteles ca cei care-si faceau veacul pe blog au sarit sa-l aprobe).Se pare ca posesorul blogului a luat-o ca pe o jignire adresata cititoriilor lui,si in disperare de cauza (si-o fi zis:”nu se mai poate cu idiotul asta de „popescul”,e prea prost ca sa-mi citeasca blogul,aici sunt doar oameni cu studii superioare nenica,n-am loc si pentru specimene d-astea p-aici) mi-a bannat ip-ul,ceea ce nu poate decat sa ma incante.
Ma simt bine din mai multe motive,mai ales pentru ca mi-a bannat ip-ul fratioare,iti dai seama?.M-a mai luat cu „stimate domn…”,ceea ce mi s-a parut foarte dragut din partea lui.Cred ca am reusit sa intarat pe cineva,desi nu a fost cu intentie,la fel cum face un copil mic cand intarata cainele cu batul pe gard.Ma bucur!
P.S. Am vazut ca o domnisoara este astrasa de banner-ul meu.Stimata domnisoara „Dee”,daca vrei,pot sa-ti dau id-ul sau adresa de e-mail a baiatului care mi-a creat banner-ul.Are tarife pentru toata buzunarele.Daca stai prost din punct de vedere financiar,o sa pun o vorba buna pentru a putea plati si in natura…
P.P.S. Pricipalul scop acestui blog nu este traficul,pentru cultura dumneavoastra generala, el nefiind monitorizat de niciun fel de site care se ocupa cu treaba aceasta (trafic.ro).Dupa cum vedeti,nu are niciun fel de banner sau reclama, de pe urma carora, datorita traficului pe care „incerc sa mi-l fac pe blogul dumneavoastra”, sa incasez vre’un ban, daca la asta faceati referire.

12 Răspunsuri

  1. Duda, nu stiu cum sa-ti zic, da` te-o cam piscat ala.😀 Lasa, ca ti-ai facut otar de trafic. Numa bine.

  2. Oau, bine ca mi-ai zis ca am facut ceva trafic (de droguri sau…?).Nici nu sti cat am alergat dupa el.Acum ca-mi spui si tu ma simt mult mai bine.

  3. ,,, VAD CA NU TE IUBESTI ,,, TE MANANCA IN DOS CA PE ZAMBILICA ,,,,GATA CU TOLERANTA ,,, TE FAC SA NU TE MAI CUNOASCA NICI MATA AIA PROASTA ,,,ESTI UN IDIOT CARUIA I-A INTRAT IN CAPATANA CA ESTE BURICUL PAMANTULUI ,,, ESTI DOAR UN RATAT ( CA MULTI ALTII ) FARA SCOALA ,,,,UN COCALAR CARE CAUTA IN GUNOAIELE VIETII SPERAND SA GASEASCA CEVA CARE SA IL SCOATA DIN RAHAT DAR IN CARE TE BAGI SINGUR PENTRU CA NU ESTI IN STARE DE NIMIC ,,, ESTI DOAR UN TARANOI ANALFABET ,,,

  4. Hai sa le luam pe rand:
    1.Nu ma iubesc.Daca m-as iubi s-ar numi labagiu sau onanist,dar nu poti sa le ai pe toate,te-nteleg.
    2.Degeaba ma ameninti pentru ca nu stiu ce inseamna zambilica.O sa ma uit in dex…
    3.Pana acum m-ai tolerat? Cum ai putut face una ca asta? A durut?
    4.CUM? Uimeste-ma!
    5.Toata lumea stie ca sunt un idiot! Tu de abia acum ai aflat? Eee,nu chiar,sunt si eu acolo un sfarc,nu chiar buricul.Ti-l las tie!
    6.A,da,am uitat sa va zic,sunt si ratat,prin definitie…mi-am facut fac club,d-aia mai sunt si altii! Nici scoala nu prea am,spre deosebire de tine…care bauni de scoala.
    7.Ma cheama Adi,deci sunt si cocalar(dupa nume iti dai seama,nu e greu deloc,fi atent:”Cine e pe primul loc Adi,Adi/Cine e pe primul loc,e Daniela Ghiorfi!” am incheiat citatul).
    Pana aici,nu caut in gunoaie,ci le raspund.Da!
    M-ai scos tu din rahat.Ai dreptate,recunosc,nu sunt in stare de nimic.Promit ca o sa ma reabilitez!
    Uite ce frumos am scris pana acum si tu zici ca sunt analfabet,pai e frumos?

  5. […] Calitatea raspunsului meu tras prin Paint nu permite citirea lui,asa ca o sa-l copiez de aici pentru a intelege toata lumea. “Hai sa le luam pe rand: 1.Nu ma iubesc.Daca m-as iubi s-ar […]

  6. ,,, pana sa te las fara degete o sa te fac sa nu mai dormi nici noaptea ,,,, cand iesi din casa o sa te fac sa te uiti mereu in jurul tau ,,, voi fi in preajma ta ,,,

  7. Ce faci ma? Ma pufneste rasul…Sa-ti dau adresa?

  8. Vă certaţi pentru ceva concret şi palpabil sau doar de antrenament?

  9. moderarea este activată ca să nu treacă mesajele lipsite de expresii injurioase?

  10. @peibec:1.Nu ne certam,facem doar schimb de idei.E un monolog din partea mea,bine zis,si pentru antrenament,cu un baiat care m-a bannat fara a-mi da sansa sa-i dau replica,si dupa cum vezi,de cateva zile imi plang singur de mila!
    2.Nu e activat nimic.E libera exprimare,in limita bunului simt,doar ca unuii nu au limita…

  11. e prima si ultima oara cind intru pe acest blog. nu vreau sa scriu altceva pentru ca nu vreau sa te jignesc.

  12. multumesc mult. apreciez.

Lasă un răspuns

