Am masina,da’ merg cu trasura…

Pe sistemul „melcu-si poarta casa-n spate”,avem azi doi baieti s-un cal care fac exact la fel.Au masina cu tot cu copertina,din cate mi-am dat seama,dar o folosesc pe post de fier vechi.Dupa cum arata inca un idiot posesor de Dacie din 1980 ne-a parasit.Ma intrebam: „unde o duc fratioare? acasa?”,prin zona nefiind niciun depozit de fier vechi."Baiatu',ma faci o tura?"
P.S. Am pus-o si aici sa vada toata lumea.

2 Răspunsuri

  1. Hah, asa ceva nu cred ca ar trebui sa ne mai „uimeasca”, pentru ca deja asa ceva e o latura a Romaniei, vai si amar.

  2. Plus de asta,nu a fost fotografiata nici la semafor,ai dreptate.Se pare ca cei de la Realitatea,de la Martor Ocular mi-au acceptat-o.

Lasă un răspuns

