Ma ameninta asta si eu nu-mi dau seama?

Primesc cu putin timp in urma un mesaj de aminintare care arata cam asa(prima data in viata cand ma simt mai important ca presedintele):
bou1
Calitatea raspunsului meu tras prin Paint nu permite citirea lui,asa ca o sa-l copiez de aici pentru a intelege toata lumea.
„Hai sa le luam pe rand:
1.Nu ma iubesc.Daca m-as iubi s-ar numi labagiu sau onanist,dar nu poti sa le ai pe toate,te-nteleg.
2.Degeaba ma ameninti pentru ca nu stiu ce inseamna zambilica.O sa ma uit in dex…
3.Pana acum m-ai tolerat? Cum ai putut face una ca asta? A durut?
4.CUM? Uimeste-ma!
5.Toata lumea stie ca sunt un idiot! Tu de abia acum ai aflat? Eee,nu chiar,sunt si eu acolo un sfarc,nu chiar buricul.Ti-l las tie!
6.A,da,am uitat sa va zic,sunt si ratat,prin definitie…mi-am facut fac club,d-aia mai sunt si altii! Nici scoala nu prea am,spre deosebire de tine…care bauni de scoala.
7.Ma cheama Adi,deci sunt si cocalar(dupa nume iti dai seama,nu e greu deloc,fi atent:”Cine e pe primul loc Adi,Adi/Cine e pe primul loc,e Daniela Ghiorfi!” am incheiat citatul).
Pana aici,nu caut in gunoaie,ci le raspund.Da!
M-ai scos tu din rahat.Ai dreptate,recunosc,nu sunt in stare de nimic.Promit ca o sa ma reabilitez!
Uite ce frumos am scris pana acum si tu zici ca sunt analfabet,pai e frumos?”

Nu mi-am dat seama ca ip-ul din Italia(tin sa-i multumesc brunetei pentru ajutor)?Sa-mi fie rusine!Se uita „rromani” din Italia pe blogul meu?Tot ce e posibil…In disperare de cauza m-am transformat in Luis Lazarus l-am localizat pe disperat,ceea ce Lazarus nu a reusit cu Elodia!italia-3

10 Răspunsuri

  1. Sunt un cretin, retard si imi plage sa sug pula tuturor italienilor, spaniolilor, tiganilor si pedofililor.
    Sunt zoofil innascut si sunt gata sa imi scot 2 coaste sa mi-o sug singur.! Muie lui sor`mea, lu` maica`mea si mie insumi🙂

  2. Tu nu vezi ma ca te faci de cacao singur? Dati doua palme si iesi afara! Hai,papapapa!

  3. nimicuri de oameni

  4. Unde sa scriu ca a dat „acesta” comment? Cred ca stiu cine e…da-l las sa-si faca mendrele.Ma distrez si eu…Cica Abdul:)!

  5. coaie esti tare =)). adevarat. imi place cum scrii. esti ironic intr-un mod absurd de haioss :)). nota 10

  6. @Mariusica-Mersi coaie!O sa vezi azi ca nu toata lumea apreciaza ironia mea la fel ca tine…nu doar ca nu o apreciaza,mai rau,N-O INTELEGE!

  7. zici ca e de la autorul blogului unde nu ti se da dreptul la replica? intreb pt ca vad acolo un IP de italia..si nu prea le am cu calculatoarele. in alta oride de idei, mi-a placut raspunsul tau.

  8. @bruneta:Nu cred ca e de la autorul blogului unde nu mi se acorda dreptul la replica.Omul se ocupa cu altceva (e jurnalist din cate am inteles) si nu cred ca are timp de prosti.Cel care ma ameninta,dupa cum zici,poate avea ip-ul de Italia(si-l are,c-am verificat) se plictiseste foarte rau acolo in Italica,la Toscana,la indreptat de banane,si ma ameninta pe mine.O sa editez postul ca sa pun o fotografie cu detalii pe ip-ul respectiv.

  9. doamne fereste…dar e suparat rau:) italianul:))

  10. @bruneta:Mersi pentru localizare…de poze m-am ocupat eu!P-acolo sade si nu cred ca e italian,e rroman d-al nostru plecat la gaurit de macaroane.

Lasă un răspuns

