Se baga cineva?(II)

Mai nou, nu-mi mai cumpar ziarul pentru a citi informatiile de actualitate scrise in dansul,ci pentru amuzament.Cel mai bine te distrezi citind ziarele.De ce spun asta? O sa vedeti.Pe mine cel mai mult ma distreaza (pe mine ma distreaza aproape orice) rubrica „matrimoniale”.Mi se pare Dumnezeu pe Pamant ca cineva sa dea anunt la ziar pentru a-si gasi jumatatea.Paginatia ma-sii!
P.S. Cred ca cei de la paginatie o fac cu intentie,altfel nu-mi explic cum mama dracu’ se nimeresc tot timpul una langa alta.
P.P.S Cel care a dat articolul le crede proaste pe posibilele jumatati.Si-o fi zis:”Ba, proastele astea nu stiu ce inseamna locuinta.Daca am mai zis ca pot fi de la tara sau de la munte, sigur nu stiu, sa le explic in paranteza.”
P.P.P.S Micutul si-a inchiriat si o cutie postala unde asteapta mesajele duduilor „de la tara sau de la munte”.Ce dragut.O fi uitat sa le explice ce inseamna?

2 Răspunsuri

  1. Expresiea aceasta „Mi se pare Dumnezeu pe Pamant”, mi se pare ca o are si Mircea Badea, lasand la oparte asta, matrimonialele sunt si vor fi o ipocrizie si tampenie vesnica !prefer sa lucrez la productii decat sa intru in viata cotidiana, mi se pare mult mai atractiv, desi ma trag dintr-o familie de fosti factori postali, exceptie face mama mea care inca mai este, si gandeste-te ca as putea acea acces la o gramada de ziare, dar nu ma impresioneaza, probabil pentru ca sunt pline de politici, ipocrizii si prostie a oamenilor.

  2. Nici pe mine nu ma pasioneaza.Doar ma distreaza,atata tot.Da,e de la Badea,asa si?(glumesc)

Lasă un răspuns

