E greu si cu ironia asta…

Cea-nteles un baiat,care m-a abordat pe mess,din tot rapunsul meu,dealtfel de bun simt,pe care i l-am dat unui baiat,de prin alte tari(Italia),care ma ameninta printr-un mail (nu ma intelegeti gresit,nu-mi plang de mila,chiar ma distrez).Nu mai reiau povestea de la capat,o gasiti mai jos.O sa fac doar un scurt rezumat:primesc un mail bine formulat din tari straine,ceea ce ma bucura (a ajuns si la italieni internetul),prin care mi se aduc la cunostinta mai multe aspecte cum ar fi ca sunt un idiot,ceea ce sunt,are dreptate,ca sunt cocalar si alte cuvinte de incurajare.Ok,pana aici e bine.Ma hotarasc sa-l bag in seama pe respectiv (in prealabil bagandu-l atlundeva) si-i raspund.Facandu-ma cocalar si nefiind prima data cand cineva ma eticheteaza asa (banner-ul de sus a facut furori,fiind al unui „cocalar”,respectiv al meu),la punctul 7 i-am raspuns ca asa(gasiti mai jos tot articolul):
7.”Ma cheama Adi,deci sunt si cocalar(dupa nume iti dai seama,nu e greu deloc,fi atent:”Cine e pe primul loc Adi,Adi/Cine e pe primul loc,e Daniela Ghiorfi!” am incheiat citatul).
Zilele trecute un tip se uita pe blog,vede treaba asta si-ntelege urmatoarele:n-ai-intelesn-ai-inteles2

3 Răspunsuri

  1. si?
    :doh:

  2. @robert:Si ce?Nici tu n-ai inteles…?

  3. 🙂

Lasă un răspuns

