VOTATI-LE!

Satra din XII H (clasa din care fac si eu parte) s-a inscris intr-un concurs al postului de televiziune AcasaTV,care suna cam asa:

„Balaoacheşi din toate ţările, ţigăniţi-vă!
Toţi chiparoşii şi chiparoasele care are costum ţigănesc acasă şi vrea să să tragă cu el în poză, să arate la lume că e de şatră, este rugaţi să să posteze acia! Şi lu’ ăla care adună cele mai multe voturi dă pă la oameni o să-i moară toţi duşmanii dă ciudă când o să afle dă Marele Premiu: o vizită în marea şatră a lu’ Regina, chiar acasă la Flăcărica şi la Stătică! Şi la toţi care se înscrie hîn concurs, o grămadă dă alte premii de să-nnebuneşti!”

Vazand anuntul si fiind putin cam nebune,trei dintre colegele mele s-au inscris cu o fotografie facuta anul trecut ( 2008 ) de Halloween,in care erau costumate in tiganci si care arata cam asa:halloween
Le puteti vota,din 16 februarie,DOAR AICI ,si daca vreti puteti comenta pe seama fotografiei tot AICI.
P.S. Paula,nu-mi multumi,am facut-o din placere si pentru ca m-ai obligat!:D
P.P.S Daca mai trebuie completari,imi zici si-o rezolvam…Si VOTATI-LE!
Later edit: o sa va reamintesc si pe data de 16 februarie de concurs,sa nu uitati!Doar din 16 incolo cica se poate vota!

6 Răspunsuri

  1. chiar te-am obligat? n-am vrut…dar aveam nevoie de ajutor si poti sa fii sigur ca la tine o sa apelez si data viitoare cand o sa imi mai vina vreo idee pentru blog si n-o sa stiu cum sa o pun in practica! promit sa nu te mai oblig.🙂

  2. @paulaika:Nu de tine era vorba,ci de don’soara din stanga imaginii (colega mea dealtfel),care m-a „obligat” sa zic si pe blog ca s-au inscris ele (cu celelalte 2 colege) la un concurs pe AcasaTv…sunt aici pentru orice intrebare!:D

  3. Numai eu pot fi atat de narcisita incat de fiecare data cand vad „Paula” undeva sa ma gandesc ca sigur e vorba de mine :)! Mai putin in reclama aia enervanta cu vacuta!

  4. @paulaika: Lasa,se mai intampla.Eu de fiecare data cand e vre’un mass (la care nu scrie mass langa) ma bag in seama!:) Nu stiu de ce reclama vorbesti,dar o sa ma uit,iar daca n-o gasesc ti-o cer tie!:P

  5. te ti de glume potor?:))nu lam obligat!

  6. @adevarata paula: Nu Potor a scris cu numele de paulaika (era si greu pentru ca era in Austria la ski) ,ci o fata a carei nume este tot paula (pe care am ajutat-o sa afle ceva la blog, si care n-a inteles despre cine vorbesc,dar i-am explicat dupa aceea).

Lasă un răspuns

