Concurs interactiv marca Razvan si Dani!

Am asteptat ceva timp sa apare pe youtube,ca sa-l vada toata lumea, pentru ca eu l-am vazut in dimineata asta in direct.E o parodie dupa celebra prezentatoare isterica de la National Tv,careia nu-i suna telefonul.E putin si de la Diaconescu,cu morti pe ecran,frumos…Ceva si din cancan,un cuvant de ghicit,se lasa la dospit aproximativ 10 minute si se serveste pe stomacul gol (ca daca ar fi ceva prin el,te-ar durea dupa atata ras).Baietii au ceva talent la treaba asta cu umorul…
P.S. Va jur ca asa bine nu am mai ras de mult! Sunt geniali!

16 Răspunsuri

  1. I-am vazut si eu azi. Mie mi-au placut dintotdeauna baietii astia doi, chiar au umor si au si simtul realitatii, mereu amintesc de inceputul lor din radio si de orasul din care vin. Eu ii urmaresc de cand erau la National si cu ei mi-am inceput ziua razand de fiecare data.

  2. @paulaika:Nu i-am auzit niciodata la radio,in schimb,ii stiu de pe vremea cand prestau la National Tv (ce vremuri!).

  3. ff tare filmuletu

  4. @misogina: Mai tare ca filmuletu’ sunt cei doi!

  5. […] gasit o chestie foarte tare, la Popescul Adrian pe blog Razvan si Dani sunt bestiali ! Am ras la lacrimi si sper sa va faca si voua week-end-ul mai haios! […]

  6. cred ca da Popesculadrian=))=))=))

  7. @vasi: Te amuza numele meu sau baietii de mai sus?:D

  8. […] via Popescul Adrian Tags: antena1, cancan, concurs, dan diaconescu, dani, isterica, joc, morcov, national tv, parodie., premii, razvan, video […]

  9. Ai fost foarte inspirat cu acest fragment. Am fost astazi la Mihaela Radulescu in emisiune si a laudat si ea aceasta parte a emisiunii si a si difuzat-o in emisiunea ei.

  10. @paulaika: Mersi,stiu!:P Cum adica ai fost? Erai in public? Ai luat si bani pentru treaba asta?😀

  11. N-am luat bani ca n-am fost „aplaudatoare” la comanda. Am stat in spatele camerelor de filmat toata emisiunea si am intrat cand au cantat cei din trupa Riff Raff, sa ii sustin.

  12. @paulaika: Ai avut pile ca sa ajungi la emisiunea respectiva sau a fost o invitatie? Cine e trupa asta,ai amintit si pe blogul tau,dar sa mor de stiu cine e,plus de asta nici nu m-am uitat la emisiune sa-i/sa te vad…

  13. N-am mers pe pile…am scris acum pe blog cum am ajuns acolo si detalii despre trupa.

  14. @paulaika: Uite acum intru sa vad ce ai scris,cum ai ajuns si ce e cu trupa…:D

  15. datimi si mie site unde va pot lasa mesaje va rog

  16. De exemplu poti lasa mesaje aici, si daca vrei, imi zici si nu le public… Sau la ce te referi?

Lasă un răspuns

