Permisul de conducere si femeia la volan

Din cate am citit pe net si pe unele bloguri(e valva mare),cica militia politia ar vrea sa reintroduca 2-3 probe in plus pentru obtinerea permisului de conducere,pentru fraierii care oricum nu-si luau carnetul din prima.Se v-a reveni la sistemul de examinare de acum multi ani,din cele 2 probe din prezent, ajungandu-se la 4.Probele introduse pe viitor (e un proiect al Direcţiei Regim Permise şi al Autorităţii Române Rutiere, sprijinit de Direcţia Poliţiei Rutiere) vor fi urmatoarele:poligonul şi conducerea pe timp de noapte (si ceva cursuri de conducere preventiva).

Ni se aduce la cunostinta ca:”Sistemul de examinare pentru obţinerea permisului de conducere ar trebui refăcut din două motive: avem peste 5 milioane de maşini şi tot mai multe accidente de circulaţie. Numai în 2008 au murit 3.000 de oameni în peste 10.000 de evenimente rutiere petrecute pe şoselele din România.” ceea ce e total corect.Detaliile le puteti gasi si pe site-ul Antenei 3.Nu am inteles de ce vor sa mai introduca 2 probe.Oricum cei care si-l luau permisul cu pile(cei mai periculosi),tot la fel o sa faca,n-o sa-i opreasca un poligon,iar ceilalti,care nu puteau trece de 2 probe acum o sa treaca de 4?Sa fim seriosi!
Hai sa vedem si un filmulet avand in prim-plan „femeia la volan”,ceea ce ne demonstreaza ca poate baietii astia cu poligonul lor cu tot au dreptate.

11 Răspunsuri

  1. Pe cuvânt de onoare că la prima frază aveam impresia că vrei să spui ceva.
    La fraza finală mi-am zis că speranţa moare ultima… şi că va urma…

  2. @delta: Stai linistita,mi s-a mai zis „ca scriu bine”,dar nici de-al dracu’ nu ma las(glumesc).Sunt precum copilul cu un bat in mana care intarata cainele prin gard.Ma bucur ca pana la urma ai percutat asupra ceea ce am vrut sa arat…:P

  3. Dacă aş fi percutat, ţi-ai cam fi dat seama…😆

  4. A, da! Era să uit…

    Bravo ţie pentru faptul că laşi să treacă şi mesaje razant critice!
    Chiar vorbesc serios.

  5. @delta: Deci sa n-o mai lungim atata: ai inteles sau n-ai inteles ce-am vrut sa zic?
    De ce sa nu le las? As ingradi dreptul la libera exprimare al celor care comenteaza pe blog.Bineinteles,in limita bunului simt…:D

  6. esti misogin adrian??mereu barbatii au impresia ca femeile sunt varza la volan..NU TOATE;)
    offtopic:ma intrebai ce e cu nick-ul meu…pai cred ca mi se potriveste de minune..
    Hai astept un nou post de la tine:)

  7. @misogina: Da,sunt!😛 Si da,femeile sunt varza la volan…TOATE!
    Cum adica ti se potriveste de minune? Din cate stiu cuvantul „misogin” are doar forma de masculin,pentru ca defineste repulsia fata de femei,ori tu fiind femeie nu e tocmai ok sa fi misogina!🙂

  8. @adrian: daca nu ai observat am „” puse;) Si poate ca resimt si eu repulsie fata de anumite femeie:) By the way,nu imi place de tine ca faci discriminare, ori tu nu ai mai intalnit si barbati varza la volan
    ?

  9. @misogina: Am mai intalnit…acum esti multumita? Am intalnit,dar foarte putini.Cum asa? Repulsie zici? Parca le aparai mai sus?

  10. @Adrian:nu apar pe nimeni..citeste ce am zis mai sus”Si poate ca resimt si eu repulsie fata de ANUMITE femeie”

  11. @misogina: Ok,cum zici.Daca o sa continuam asa,o sa-mi stearga astia blogul si n-o sa apucam sa terminam discutia…:D Lasa,comenteaza la posturile mai noi,sa ne certam si noi „mai la recent”.:D

Lasă un răspuns

