Azi „sutesc” tot (ce-mi place) !

Pentru ca nu ma duce capul sa creez ceva genial sau sa gasesc altceva si mai genial,ma apuc de furat de pe la unii (macar eu recunosc). Am vazut lacaterinca ceva foarte tare,respectiv un pusti care fumeaza.Pana aici nimic neobisnuit,am vazut si pe la noi(acum ceva ani) pustani care care cautau pe jos chistoace (sau mucuri,cum mama dracu se numesc) pe care le reaprindeau pentru a trage si plamanu’ lor un fum.Da,dar biidiul nostru e mai tare! N-are peste 2 ani,isi aprinde tigara singur (cu doua maini) si o „pufaie” (nu-mi poate nimeni zice ca trage fumul in piept pentru ca nu cred,am fumat si eu macar o tigara si stiu cum e) in vazul lumii,lume care se aduna ca la circ si care il filmeaza pe copil.
[De lacaterinca]

2 Răspunsuri

  1. incredibil,de tot plansul, mai ales, ca taticul ‘grijuliu’ pe la sfarsit ii pune gluga sa nu cumva sa raceasca la plamanii deja afumati. cata iresponsabilitate, cata circul ieftin. as categorisi clipul la parinti care nu ar trebui sa fie parinti sau caterinca de parinti. incredibil de tampita a ajuns rasa umana.

  2. @alina: Ai perfecta dreptate!

Lasă un răspuns

