Cei de la Orange ne cred idioti?

Mesaj de la Orange care suna cam asa:”Nu dati curs tentativelor de frauda prin care vi se solicita sa tastati un cod pe telefon sau sa cumparati cartele reincarcabile pentru a castiga premii.”
Ok.Ce sa inteleg eu de aici? Nu mi s-a solicitat niciodata pana acum sa tastez un cod pe telefon,iar daca mi s-ar solicita, mi s-ar parea suspect si nu as face-o.
Deci daca primesc un mesaj pe telefonul mobil prin care mi se aduce la cunostinta ca daca-mi cumpar o cartela reincarcabila pot castiga un premiu? Si ce ar trebui sa fac? Sa nu-mi mai cumpar cartela reincarcabila? Dupa ce primesc mesajul,gata? S-a terminat? Nu-mi mai pot incarca telefonul de frica ca ma fraudeaza unii?
Plus de asta,romanul cand aude de premii e precum sistemul de la S.R.I. cand aude cuvantul „bomba” si o ia razna.Nu-l mai poti controla.
Deci s-o rezumam: dragi nostrii clienti,noi va credem cretini si in acest scop,pentru a va „decretiniza”,procedeu preluat de la Simona Senzual,va instintam ca nu e bine sa tastati un cod (ce cod oare?) pe telefon si nici sa nu va mai incarcati telefoanele pentru a castiga premi,ca e nasol rau de tot! S-a-teles bei?

P.S. O sa ziceti ca e de datoria lor sa ne anunte.Dar oare orice om cu capaul „pa” umeri nu-si da seama ca e o teapa si ca nu trebuie sa bage nu stiu ce cod sau sa-si reicarce telefonul pentru a castiga premii? Pana acum i-a dat cineva ceva la vreo incarcare? Nu cred…

6 Răspunsuri

  1. „sau sa cumparati cartele reincarcabile” se refera la a cumpara cartele reincarcabile si a trimite codul la numarul prin care se solicita asta, nu la a-ti reincarca propria cartela. Nici eu nu am primit, dar cu siguranta sunt oameni care incearca si sunt si oameni care pica in plasa.
    …greselile din text sunt intentionate? :))

  2. @gemdedude: Ok,acum am inteles,mersi de precizari.Ale cui greseli,ale mele? Da,sunt intentionate!😛 O sa le repar acum daca le gasesc!😀

  3. @Adrian: nu mai fi tu asa sigur ca toti oamenii stiu cu ce se mananca reincarcarile:))Cunosc vreo cateva specimene care au luat deja clasica tzeapa cu”ai castigat X premiu.Trimite un cod de reincarcare la nr 07XXX..” :))

  4. @misogina: Isi merita soarta! Astora,Orange-ul ar trebui sa le interzica folosirea telefoanelor din retea pentru ca sunt prea prosti!

  5. au fost prea multe sesizari la Orange probabil (stiu si eu pe cineva care a fost sunat zilele trecute si pus sa tasteze un cod ca sa primeasca un bonus. Noroc ca e baiat destept si i-a dat cu tiiit-tiiit-tiiit) si trebuia sa faca si ei ceva… macar de ochii lumii. daca esti in continuare prost si tot tastezi codu, e cam vina ta

  6. Stiu, normal ca e vina ta si meriti ca cei de la Orange sa rupa contractul cu tine, pe motiv ca esti prea prost ca sa fii clientul lor…

Lasă un răspuns

