Sunt ultimul?

Oare sunt ultimul de pe Pamant care a aflat ca trupa vocal-instrumentala Parazitii a scos un videoclip nou? Si asta acum ceva vreme.De ce pe mine nu ma anunta nimeni? Oare de ce nu am aflat treaba asta mai iute? Sunt precum diferenta dintre sunetul si lumina,bineinteles, eu fiind sunetul.Stiu de ce:pentru ca nu a rulat pe Tv inca,sau pentru ca la televiziunile muzicale nu s-a amintit nimic de acest lucru (sau poate ca nu am vazut eu…)? Oricum,nu conteaza! Ceea ce conteaza este ca au scos baietii astia clip nou,la piesa „De ziua ta”,care arata cam asa:
P.S. Gata,l-au bagat azi pe Kiss Tv,doar ca nu se prea intelegea nimic pentru ca C.N.A.-ul lucreaza pentru noi! Asa ca mai bine va uitati pe net daca vreti sa intelegeti ceva din clip.

7 Răspunsuri

  1. te anuntam eu, dar am crezut ca esti doar cu Bitza:P

    sunt ‘nedifuzati in FM’ si evident nedifuzati pe canalele de muzica. nu imi aduc aminte weekendul, dar a fost unul dedicat lor. m-au atins la sentiment🙂
    sub postul cu Bitza vroiam sa tip…EU VREAU PARAZITII.:), dar uite ca citesti si gandurile omului.:)

  2. @alina: Sunt mai nou si clar-vazator? Asa se pare…Ieri i-am vazut pe Kiss Tv prima data cu clipul nou,problema era ca nu se prea intelegea nimic,fiind cenzurat…Sunt cu orice formatie/solist de hip-hop din Romania care are melodii bune!:P

  3. eu sunt cu tot ce suna bine. astept si sunete noi pe care inca nu le-am descoperit. deci, astept noutati:)

  4. @alina: Si eu sunt cu tot ce suna bine…Asteapta!😛

  5. Geez, cam horror clipu’. Cred ca s-au inspirat din filmul ”Hostel”. Degete si maini taiate, ei imbracati in macelari… Pfff, asteptam un videoclip mai altfel…

  6. @Moretta: Mie mi se pare ok pentru mesajul din piesa.Pacat ca pe tv e cenzurat si nu se prea intelege nimic…

  7. nu esti ultimul. Eu am aflat azi😀 (inca nu l-am vazut si nici aici la tine nu pot sa-l vad. Astept sa ajung acasa… dar pun pariu ca o sa uit)

Lasă un răspuns

