Facui o aroganta!

M-a luat valu’ si am varat blogul in cadrul unui site care-ti masoara traficul,sau ceva de genul…Oricum,iti zice cum stai,daca esti praf si trebuie sa te lasi sau daca esti pe drumul cel bun.Numele site-ului il conoasteti,se numeste zelist si se ocupa dupa cum spuneam, cu masurea in forta cu alti detinatori de fituici.Dupa aproximativ doua luni de la infintarea fituicii pe care adaug diferite si deiverse,cica as fi in primii 1000 de papagali detinatori de blog din vre’o 30000,ceea ce e bine.Nu pot sa pun widget-urile pe margine(din motive tehnice,cum ar fi „care margine?”),cum sunt la alte bloguri,asa ca am facut doua printuri pentru sustinerea afirmatiei de mai sus.Sunt arogant? Nu cred…zelist
Hai si cu un procentaj,ca nu strica niciodata…zelist procentaj+pozitie
Gata,e suficient!:D Injuraturile si flegmele le primesc personal!

10 Răspunsuri

  1. felicitari :>

  2. bravo..astept sa vad cand aj in primii 100:)

  3. Nu prea este concludent ZeList. Se bazeaza mult pe blogroll. Daca ai in blogroll 150 de alte bloguri si alea au link spre tine, deja intri in primii 100 de bloggeri din ZeList fara sa ai un prea mare merit.

  4. fa mai multe… te intelegem… esti inca la stadiul de pampersi si uite cate poti…da’ cand te-oi face tu mare, ne arati tu cate mai poti
    respect (cum zicea colega) pentru mintea sclipicioasa

  5. @grapefruits: Multumesc!:P

  6. @misogina:Multumesc!:P Peste un an,doi,trei…depinde cum am timp de blog!😀

  7. @Dan: Nu prea am blogroll la propiu.Sunt doar 5 linkuri din care doar 2 au la randul lor link spre mine.Nu stiu cat de concludent e,dar am vazut ca la multi se poarta prosteala asta…direct pe blog,pe coloana.Eu neavand coloane si nestiind cum sa le fac sa apara pe blog am bagat 2 printuri,deh,atata m-a dus capu’!🙂

  8. @alina: Asa o sa fac.M-am facut mare deja…:P

  9. ai putea sa pui widget-ul in partea de jos unde ai blogroll si restu…

  10. @stiriRo: Cum vere? Daca imi explici o sa-l pun.

Lasă un răspuns

