Sceleratul cu „Pumnii mei minte nu are”

E total tipu’.Daca esti neras,nehahait de ceva vreme,iti da baiatu’ asta un motiv sa te reabilitezi.Un fel de Fernando,dar imbracat in negru,cum le sade bine astora…
[De la:”Ti-am mai zis Bitza/stiu o chelnerita/da’ ea zice ca-i actrita/da-mi o foita si-a ramas fara sutien/ca drogurile nu-s bune,da’ e bine ca le-avem/Asa ca hai sa bem,da’ hai sa bem/da-mi niste butoaie ca sa seman cu sistem/Tot ce vrem e sa ne-anesteziem/Ca maine dimineata sigur reinviem.”.Mi-am amintit piesa…]

4 Răspunsuri

  1. la faza asta te-am copiat… ca sa pot asculta 5 secunde mi-am luat punga:P

  2. @alina: Nu prea era de ascultat,dar in fine.Era mai mult de ras…bine ca te-ai descurcat macar.

  3. mda.. manele.. naspa..😛

  4. @alisson: Napsa,naspa,da’ sa rada si gura noastra,nu?

Lasă un răspuns

