Iarna-de SE W660i

A venit iarna,desi e cam jumatea lui februarie,fapt pentru care duduia imbracata in alb ar trebui sa ne cam lase.Ieri s-a apucat,de pe la 10-11 dimineata si si-a continuat drumul catre albire pana pe la 11 seara,deci a bagat cam 24/2.Destul de mult timp cu destul de multa zapada pentru o iarna care ar fi trebuit sa inceapa din decembrie.Ieri,cand era urgia mai mare,ma intorceam de la ore,ore de italiana,pentru cei care sunt interesati de natura lor,dupa care urma sa plec catre studioul improvizat din incinta liceului la care „invat” pentru a presta niste pozitii de fotomodel (bineinteles,total nereusite din doua motive:nu sunt deloc fotogenic si nu par deloc model,deci nu stiu sa ma comport la o sedinta foto ca unul adevarat) in vederea „sa aiba si sufletelul meu album frumos”.Zis si facut.Ajuns de la ore,arunc pe mine costumul proaspat scos de la naftalina,dau doua jeturi de „parfum” sa incerc sa scot mirosul de defunct din el (eu port costum doar o data pe an,cu exceptia nuntilor [intr-un an am fost nevoit s-o fac de 3 ori,stiu,nasol,dar a trebuit!],din simplul motiv ca nu ma prinde) iau un taxi si plec sa ma trag in poza.Cand am vazut ce e afara mi-am zis „nu mai bine aduc aia studioul aici,decat sa ma car eu pana acolo pe vremea asta?”.Bineinteles,nu se putea,asa ca am ajuns la locul cu pricina,am rezolvat treaba,cu chiu cu vai,dupa care ia-o catre casa,pe aceeasi vreme.Iar taxi,iar zapada,noroc ca a fost fara aglomeratie…Cateva fotografii sa intelegeti despre ce vorbesc (doar cu vremea,nu si de la „shooting”):IarnaAsta se intampla ieri,12 februarie,in orasul resedinta de judet si de domiciliu al subsemnatului.
bulgare pe maculuiiarna si cerul eipomii si iarnaiarna de a 2-a zifrumos
Astea sunt de azi,13 februarie si par a fi urmarile zile de ieri.Totul e din „centrul” Ardealului,tocmai de la Alba Iulia,pentru necunoscatori.
P.S. Sunt facute cu telefonul,sa nu aud de calitate nimic!

16 Răspunsuri

  1. da,mie imi place oricum ca a nins.Sunt din Sibiu si aici e la fel.Multa,multa ninsoare.

  2. @mircea: Era si culmea sa nu ninga la 70 de kilometrii distanta de aici!:D

  3. da, eu nu am mai vazut zapada de 6 ani, fiind plecat in tari mai calde, asa ca … super. daca deschid si eu frigiderul sau congelatorul vine iarna si la mine …
    http://www.tismanaru.blogspot.com

  4. @tismanarublog: Deschide-le,macar sa vezi cum e!:)

  5. frumos peisaj dar pacat ca e prea tarziu …asa trebuia sa fie de sarbatori!

  6. @Tzontzyca: Ai perfecta dreptate! Lasa ca bagam ceva din asta proaspat venit intr-un congelator si o scoatem de Craciun pe strazi.:D

  7. waaa ce`i cu zapada asta? :)))

  8. @alisson: Tu nu traiesti in Romania? Pe la tine nu ninge (ma rog,a nisn?).Pacat!

  9. Eu pot sa iti zic ca astazi a fost soare aproape toata ziua in Bucuresti, la noi a venit primavara si la voi iarna. Tocmai asta e problema la alisson.. ca traieste in Romania (cred) si ce mai este normal in tara asta?! Nici macar vremea nu mai tine cu noi.

  10. Imi plac pozele. Din pacate, in tara noastra, zapada nu rezista mai mult de cateva zile.

  11. @paulaika: Iti dai seama ce era in Bucuresti daca ningea? Crima de om! Aia de la Haga mai tin cu noi,cateodata,in rest,bine zici,nici macar vremea!:)

  12. @kingquizz: Nu suntem Austria,ce vrei?:P

  13. In Craiova inca nu am apucat sa vedem zapada, a nins putin, cateva minute, dar nu s-a prins deloc.

  14. @Dan: Hai la Alba Iulia vere,vezi aici cate vrei! Iti dam si la pachet daca vrei.:D

  15. Uite ca a nins si la noi azi…si eu care ma laudam cu soarele de la noi! A venit repede ninsoarea de la voi😛 !

  16. @paulaika: La voi fiind? City?

Lasă un răspuns

