Apuseni-peisaj

Sunt nostalgic si sar de la iarna la vara si invers.Din lispa de un subiect altceva mai bun sau mai interesant,m-am gandit sa va arat o fotografie,dintr-o vacanta petrecuta partial la munte.E mai interesanta decat 1000 de cuvinte si mai graitoare decat alte 2000.A fost facuta in vara anului 2008,respectiv anul trecut,de mine (cred), in Muntii Apuseni.Am mai multe,dar asta mi s-a parut cea mai interesanta:Pe undeva prin Apuseni!
Si versiunea fara ceata (cica e aceeasi zona):Fara ceata!

16 Răspunsuri

  1. superbe poze!

  2. @Tzontzyca: Stiu!:D Mersi!:P

  3. De cele mai multe ori, un astfel de peisaj te face sa uiti „cum” ai ajuns acolo.(aici ma referin special la cele din capatul un traseu „la picior” de cateva ore)

  4. @justgrey: Mie imi spui? L-am facut de zeci de ori in decursul a cativa ani.Acolo stau bunicii mei,d-aia!:D

  5. N-am reusit sa ajung..desi am planuit de mai multe ori.Sunt munteanca si distanta isi spune cuvantul din pacate!:(
    PS:Scuze pt greselile din primul post, sunt cam adormita, desi asta nu reprezinta o scuza!😀

  6. @justgrey: Ce bine suna asta:”sunt munteanca”! Fa-ti timp ca merita!🙂 Toti suntem adormiti cateodata,gramatical vorbind.:P

  7. Timp as avea..cu finantele stau mai prost!:( Unui cadru didactic nu prea i se permite sa fie „adormit”.😀

  8. @justgrey: Treaba cu „finantele stau prost” si cadru didactic mi se pare mie ca facand parte din acelasi univers? Cred ca da…in fine,n-ai nevoie de foarte multi bani,e ieftinache,la o pensiune chiar draguta iti poti permite un weekend (incepand de joi pana duminica sa zicem,ca te cam plictisesti dupa un timp).Just try it!(vorba reclamei)-(sa fiu al naibii,stiu engleza):)

  9. So nice😀

  10. @Anna: THX!:D

  11. Eu prefer excursiile „la cort” deci acolo n-ar fi problema..mai greu este cu drumul pana acolo:(

  12. @justgrey: A,preferi sa vezi ursul noaptea,am inteles.Pai eu ce sa zic de drum…? E cam departe,drumuri proaste,timp mult si oboseala.Ai dreptate!

  13. Exact…l-am vazut de cate ori am fost la Padina😀

  14. @justgrey: Ma bucur pentru tine si curajul tau.Bravo!:)

  15. Ca sa fim clari pozele sunt facute de mine.Eu fiind fratele lu’ domnu’ cu blogu’…A si sa nu uit mai am cateva interesante,daca le vreti „cere si ti se va da”.:)

  16. @Vasi: Are dreptate,sunt ale lui,si da,i le-am furat!:D

Lasă un răspuns

