„Se baga cineva?”-revine!

Probabil stiti slabiciunea mea de tip comic pentru acest gen de anunt din ziar.Daca nu,luati d-aici inca o monstra de „Don Juan ” care-si cauta probabila viitoare sotie prin ziar.Daca ma intrebati pe mine,eu cred ca omu-i necrofil dupa criteriul de selectie al femeiilor,referitor la varsta acestora.Matrimoniale
P.S. Doar cele modeste sunt rugate sa sune,nu e loc pentru toate „purtatoarele de nas” pe sus,ca specifica omu’,sa nu va treziti ca va refuza.Deci,fara pitzipoance!
P.S.S. O sa se rareasca momentele in care subsemnatul o sa dea cu „destu-n tasta” pentru a incropi ceva pe „fituica” asta dintr-un motiv cat se poate de obiectiv: nu prea mai am timp din cauza ca,din cate am inteles (defapt mi-au spus unii) la vara am BAC si cica trebuie sa invat ca sa nu ma fac de cofetarie,fapt pentru care arunc cu bani in stanga si-n dreapta,in cei care ma mediteaza,pentru ca sunt un elev specialcu nevoi speciale si am nevoie de atentie speciala.Multumesc de intelegere!

10 Răspunsuri

  1. Sunt si eu „consumatoare” de matrimoniale cand dau peste ziare… =))

    http://clementinageorgescu.blogspot.com/2008/10/anunturi-matrimoniale.html

    Oricum mai mult succes au anunturile matrimoniale date de „purtatoarele de nas” aka pitipoancele in cautare de domni generosi.

  2. @Clementina: Eu am ajuns sa-mi iau ziarul doar pentru divertismentul de la rubrica respectiva.:)

  3. Multe anunturi de acest gen sunt foarte distractive.
    App..BAC-ul trece la fel de repede cum vine..asa ca nici n-o sa-ti dai seama. Cred ca si eu o mai raresc pt ca am de „supravegheat la teme” niste vecini (asta ca sa nu le numesc meditatii..ca nu da bine la imagine..si ma alearga agentul de la FISC nefondat)

  4. @justgrey: Teme la ce materie,daca nu bag mana? O sa raresti ce? Scrii undeva? Blog,forum sau site?:D

  5. Romana, matematica..tot ce tine de ciclul primar de fapt.N-as putea spune ca scriu (in adevaratul sens al cuvantului)dar stresez si eu lumea cu o tentativa de blog..si oriunde gasesc „loc liber” cand am timp…”hop si eu” :))

  6. @justgrey: Aha,pai lasa un link cand bagi commentul „sa vada si ochii nostri” blogul…

  7. 😐 .. si mai sunt si unii care dau anunt la ziar ca isi vand si chilotii😐 .. criza drq:)) nu isi mai permit oamenii o femeie la 20 ani .. vor babe

  8. @constanteanu: De treaba cu chilotii n-am auzit pana acum.:)) Corect! Vor babe! Dar nu stiu de ce? In fine,treaba lor.

  9. Si daca Don Juan cu anuntul o avea 92 de ani?

  10. @Dan: Sa-i fie tarana usoara atunci!:)

Lasă un răspuns

