„Du-te dracului!”

Azi suntem la sectiunea scoala,un fel de next level cum zice frantuzu’.Pentru ca sunt inca (din pacate) elev,o mare parte din zi (aproape jumatate) mi-o petrec la scoala,ascultand ineptiile unor oameni (nu chiar toti,stiti stereotipul ala:”sa nu generalizam”,ok,nu o facem,e bine daca la zic „unii”?) platiti din banii nostri cum ar venii sa ma/ne educe,sa ne toarne cu palnia in cap ceea ce noi nu suntem in stare sa ne turnam singuri.Ok,pana aici nimic nou,nimic necunoscut pentru cei care in ultima perioada au stat macar o ora intr-o banca de liceu.
Sa trec la subiect.Titulul este sugestiv pentru ce mi s-a intamplat astazi la ora de latina,ora de latina predata de profesoara de latina,profesoara de latina care intamplator sau nu mi-este si diriginta printre altele.N-are rost sa-i dau numele,nu asta e important.Cei care au mai aruncat un ochi din cand in cand pe aici isi pot da seama la ce liceu s-a petrecut ocareala,iar pentru cei care nu sunt familiarizati cu informatiile din trecut despre unitatea respectiva de invatamant,este vorba de Colegiul National „Horea,Closca si Crisan” din Alba Iulia.Pana aici e destul de clar,cred?
In timpul unei discutii cu una dintre colegele mele referitoare la subiectul „de ce mama dracu’ tre’ sa mearga la psiholog daca a avut pe semestrul I 100 de absente (motivate)”,in care se chinuia sa-i explice fetii,bineinteles,mai mult pe latina decat pe romana,pentru ca nu intelegea nimeni nimic urmatorea problema:”face tanti psiholog un fel de sondaj de opinie sa vada care sunt cauzele absenteismului la noi in scoala (de parca nu ar stii), respectiv va sorteaza absentele ca pe ciorapi”.La sfarsitul discutiei,crezand ca suntem prosti,a tinut sa ne informeze ca „la noi in scoala nu a mai fost psiholog pana acum” si „ca nu s-a mai facut o astfel de sistematizare niciodata”.
Aici intervin eu plin de tupeu si eruditie cu intrebarea:”Da’ de ce nu am avut psiholoaga pana acum? Am angajat-o de cand cu criza asta,sa ne ajute sa trecem peste problemele financiare?”.M-a privit,s-a intors spre catedra,a ajuns langa e si a ventit raspunsul:„Du-te dracului!”,in prealabil reusind sa-i incalzim foarte tare instalatia,fapt pentru care a facut scurt,rezultand raspunsul de mai sus.
Mie mi s-a parut comic (nu doar mie,ci si colegilor,care radeau de porumbelul iesit pe o gura „didactica”),daca nu ar fi fost tragic.Cum sa INJURI un elev,tu fiind profesor,dupa care seara te uiti la televizor si vezi cum ii zboara proteza din gura unui coleg de-al tau,tot profesor si el,si te minunezi.Cum? Pai e frumos? Nu prea.Atunci…bine! Iti meriti soarta!
(Doamna ministru peste astia care ne invata pe noi cum si ce sa facem,doamna Ecaterina,face-ti-le 2-3 teste psihologice doamna,ca uitati cum reactioneaza la unul singur,probabil au reactii adverse…)
P.S. Ce trebuia sa fac,cum trebuia sa reactionez sau mai bine zis cum trebuia sa actionez?
P.S.S. Nu aberez,e fapt real (ca filmele americane,inspirate dupa fapte reale),am martori colegii!
P.S.S.S. Mesaj cu dedicatie de la ZU si de la mine pentru diriginta mea,pe care o stimez,o iubesc si o respect:ESTI CA UN SARPE!
Hai si o poza din acelasi liceu,de la intrarea in baie de fete,poza pe sistemul ghiseului de eliberari buletine din Alba Iulia:”Aici nu se primesc atentii!” Dar unde?:DIntrare baie!
Cred ca o pun si aici,daca mi-o accepta baietii.

2 Răspunsuri

  1. Profesoara stie de blog🙂
    Sau stie sa citeasca doar in latina?

  2. @Dan: Sincer sa fiu,cand am prezentat un proiect in power point,era si adesa blogului la sfarsit (proiectul era o caterinca totala,am trecut pe redtube.com si alte site-uri de gen),dar nu stiu daca a avut curiozitatea sa verificel site-urile de pe proiect.

Lasă un răspuns

