Gata,stiu:BANC!

Vazui acum cateva zile,vreo 2 la numar,un banc dragut la Nebuloasa pe blog si m-am gandit ca s-ar preta foarte bine si aici,fapt pentru care ii cerui permisiunea fetii si-l preluai si eu,ca deh,daca atata pot…E cam asa:

“Se casatoreste o blonda din Iasi cu sir John. Ajunsa in Anglia trimite scrisori acasa:

Dragii mei, Sa va povestesc cate ceva despri mini si despri ce fac eu paici.
Luni: Mergem la teatru, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc Marti: Mergem la opera, sotul meu are acolo o logie, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Miercuri: Mergem la meci, si acolo sotul meu are o logie, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Joi: Mergem la cumparaturi, sotul meu imi cumpara di toate, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc.
Vineri: Organizam seri caritabile, vin toti prietenii sotului meu, sotul meu are foarte multi prieteni, doneaza foarte multi bani, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc Sambata: Ni plimbam, vizitam, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Duminica: Facem barbekiu, vin si prietenii sotului meu, ne facem cadouri reciproc, esti foarti frumos, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc.
Cu drag,

PS: Mi-i dor di pula ca di mama”

Genial.

7 Răspunsuri

  1. esti oltean? ??? si eu sunt, am scris si eu despre moldoveni ahahahahahah super bancul🙂
    http://www.tismanaru.blogspot.com

  2. @tismanarublog: Nu,sunt ardelean.:P

  3. Mai bun asta :)))

  4. @Dan: Eu ti-am zis!😛

  5. Cu drag,
    Iuliana.

    PS: Mi-i dor di pula ca di mama.

    asa era🙂. Ai uitat numele, si ai stricat tot

  6. @watzap: Nu era asa de important numele, de unde am luat eu bancul nu era semnata „scisoarea”. N-am stricat nimic,ori cu nume, ori fara nume la fel de genial e bancu’.😛

  7. Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin😛

Lasă un răspuns

