Cosmopolitan si defunctii

Despartiri pe blog
„Psihologii afirma ca pana la urma, postarea pe site-ul personal sau messenger a vestii ca este din nou singura te poate ajuta sa depasesti mai repede momentul. Pe de-o parte, nu mai trebuie sa repeti la nesfarsit povestea despartirii si, pe de alta parte, dai de veste celor…interesati ca esti libera ca pasarea cerului!”

din Cosmopolitan
Ok. Eu inteleg de aici ca psihologii (chiar azi am fost la unul, la scoala, pentru un studiu referitor la absenteism, la „de ce nu ne place scoala” si la „de ce plecam de la ore”) le sfatuiesc pe muieri (in principiu gresit, din punctul meu de vedere) sa dea de veste pe blog (care au) sau pe messenger ca „sunt libere de contract”, cum ar spune fotbalistii.
Adica cineva, o ea (sa zicem) isi cumpara revista Cosmopolitan (care cica e pentru dudui) si revista respectiva o invata pe fomeia, de dadu o gramada de bani pe ea, deprimata fiind in urma unei despartiri ce sa faca pentru a trece mai usor peste nepasta? Ba, ma lasi? „Fata esti prosta?” ca sa inteleaga si ele. Cum asa? Dupa ce dai aproape 10 lei pentru a ti-o achizitiona, vine si-ti da sfaturi de cacat? Cat de proasta tre’ sa fii sa faci asa ceva? Sa zbieri in gura mare (pe blog sau pe mess) ca te-ai despartit de un porc? Nu poti tine pentru tine? Nu, ca altfel e de porc si nu stie lumea ca i-ai dat papucii boului! In fine…degenerez.
Cica nu mai trebuie sa-i le explici fiecarei dudui (in parte) cu care-ti faci veacul prin cluburi sus pe cuburi, fericitul eveniment, sa nu cumva sa te repeti. Asa ca mai bine scrii odata si bine pe blog sau pe mess. Alt avantaj ar fi acela ca vor stii toti pretendentii ca esti „libera ca pasarea cerului”.
P.S. Sunt un misogin, stiu…
P.P.S. Maine o sa fie raboi la mine in casa, cica-si pun astia termopane.Eu tin cont de sfaturile din revista si am si blog…🙂
In stricta corelanta (nu ma intrebati de ce) cu revista Cosmopolitan este imaginea de mai jos, gasita intr-un ziar local (inteleg ca e criza, da’ chiar asa de rau sa fie?):img_0426
De ce le-ai vinde? Ii e teama ca n-o sa ajunga sa le astupe?
Later edit: Sper ca in cateva zile nervii capului sa-mi acorde o pauza pentru a mai putea incropi ceva pe chestia asta. N-am mai citit un blog de cateva zile [de vre’o 5-6, sunt rupt de realitate si de actualitate (stiu doar ca au tuns-o unii-n cap pe Naomi)] din motive tehnice (casa-ntoarsa), din cauza lenii, din lispa de dispozitie etc. O sa-mi revin in curand (sper) si o sa mai postez una alta…pana atunci va mai las sa va distrati cu revista Cosmopolitan si sfaturile pentru trepanate.

11 Răspunsuri

  1. Abia acum mi-am dat seama de ce mi-am facut blog…pfff cred ca trebuie sa mai citesc si eu niste reviste d-astea de pitipoance, sa fiu „in pas cu moda” :))

  2. @justgrey: Eu am dat de ea intamplator si mi-am zis ca n-ar fi rau daca m-as uita la poze,ca de citit…nu stiu.🙂 Cand colo ce sa vezi, ceva despre blog,interesant la inceput si penibil la sfarsit.

  3. Pai vezi, d-aia nu le deschid (asta ca sa nu spun ca nu-mi permit sa dau atatia bani pt niste prostii)

  4. @justgrey: Asa sa faci!😛

  5. Si daca avea Bahmuteanca blog?

    M-am despartit de Prigoana. M-am impacat cu Prigoana. M-am despartit, m-am impacat …

  6. @Dan: Ar fi fost o treaba sa stii…

  7. am gasit intamplator blogul tau, l`am urmarit ceva timp dar nu am comentat..inca:)
    Mi s`a parut foarte tare post`ul asta si ai mare dreptate.Am deschis si eu o asemenea revista( din gresala,si pierzandu`mi 10 minute din pretioasa mea viata!!) si ce sa vezi, numai tampenii si articole de spalat creierele celor care se incumeta la „citania” lor. De ex un articol care te indemna sa ai o aventura de o noapte, sau altul gen „cum sa fi amanta perfecta”.🙂
    Revenind la post`ul tau, eu cred ca pseudo-revista asta e un fel de Biblie pt pitzipoance, de unde ar mai putea ele sa invete cum sa atraga masculi daca nu si`ar scrie pe blog sau ar pune status ” sunt singura, caut urgent peste, pardon petitor”.ehe..e o strategie de marketing, sa atraga muieri care nu concep sa clubinguiasca fara iubi,sau fara sa`i cheltuie banii( e crizaaa bree), tre` sa gaseasca cat mai repede un inlocuitor,nuh?🙂
    la mai multe post`uri si.. voie buna🙂

  8. @piticot: Mamaaa, cat ai scris.😀 Problema e „ca costa mult” ca sa te invete putin si rau.

  9. pai daca nu mai au iubi cine le mai da bani de revista?vezi, vezi,vezi,e o strategie de marketing, ca sa le cumpere revista.
    am scris mult? haidi ca nu am scris mult… bine….poate am scris mult :))

  10. sunt un emo mic si rau si nimeni nu ma intelege si d`aia am scris mult,( glumeam🙂 )

  11. @piticot: Gata,acum am priceput!🙂😛 Corecta treaba cu marketingul.

Lasă un răspuns

