Maxim 6 cai

Maxim 6 cai
Din cate stiu, v-am spus povestea clipului.
Azi, intr-o discutie pe mess cu fostul meu coleg, Andrei, unul din baietii de la matinalul „La dolce vita” de la postul de televiziune OneTV, tipul care a realizat si celebrul clip, am primit imaginea de mai sus.
Marca BMW, numar de Salaj, cocalar la volan si „Maxim 6 cai” deasupra tablitei cu numarul de inmatriculare (desi daca ma intrebati pe mine are mult mai multi). Perfect!
P.S. De ce ai face asa ceva? De ce? Intrebarea retorica unei colege: „esti ciumeg?”.
Later edit: Cred ca sunt ultimul din Univers care a aflat ca Simona Senzual are blog. Mi-am zis: „oau!”. Simona Senzual blog? Da fratie! Eu de ce nu am stiut? Sunt fan Simona Senzual, o trec si in blogroll, mai ales ca acum vrea sa-l tunda pe unu Cristi Brancu ca pe Naomi. Ba, esti prost?, intelegi ce spun?, asta e subiect de OTV fratioare!
De pe rimel.

I-am dat 2 linkuri, iti dai seama, am nenorocit-o! Ii sare traficul de piciorul broastei sigur.

13 Răspunsuri

  1. Deci aia este adresa reala? Sigur?
    Eu intram pe simonasensual.blogspot.com :)))

  2. Da,aia e. Are si poze duduia,pentru cei care nu stiu cine e si cum arata.🙂

  3. =))))))))
    hahaha asta e cea mai tare faza pe ziua de azi :))) care am citit-o😛 faza cu 6 cai :)))) mai ales frumoshi..

  4. Poate omu’ s-a visat print si si-a dorit o caleasca trasa de 6 cai..d-aia s-a adaptat situatiei😀
    PS: Nu esti ultimul, ca nici eu nu stiam de Simona (nu ca m-ar fi interesat)😉

  5. De maxim 6. Eu sunt fan Simona de cand am aflat ca are blog.=))

  6. Daca tot am aflat acum..poate devin si eu „fana infocata” :))

  7. Daca e facem si un club…:))

  8. Normal..fara club n-avem credibilitate!

  9. LOOOOOOOOOOOOOOL

  10. Unde sa scriu ca a dat marele blogger Piticu comment pe fituica mea? Stiu, marele cu Piticu nu se prea imapaca, da’ suna bine.😀 Mi te-au bagat si la spam :))

  11. e chiar tare faza :))) … nu inteleg de ce l.ai facut cocalar … in fine

  12. Andrei, pai trebuie sa fii de-a dreptul cocalar ca sa-ti pui asa ceva pe masina. Nu-i suficient ca e BMW, mai tre’ sa scrii si prostii pe el…? In concluzie, pentru mine ramane cocalar!

  13. Ma copacule daca afla proprietarul mashini ce ai facut te crapa… ai pus-o maaaa……..:))):)):))

Lasă un răspuns

