Teste online

Desi n-am crezut ca o sa fac asta vreodata, iete ca am facut-o! De obicei nu fac asemenea teste deoarece sunt relativ idioate si foarte, da’ foarte proaste, cu rezultate neconcludente.

Sunt 57% român.
Testul zice aşa:

Eşti frate cu dracul, iar puntea e viaţa. Ţi-e bine în România că ştii că altundeva nu te-ai descurca. Dacă ţi s-ar da bani, ai şi arbora un steag de ziua naţională. Când vorbeşti cu străinii devii şi mai patriot decât de obicei şi începi să le spui despre Brâncuşi şi Duckadam chiar dacă nu-ţi place nici pictura, nici handbalul. Nu asculţi manele, dar după ce te îmbeţi, parcă merg. Îţi place să-i corectezi pe alţii când greşesc. Şpaga e prietena ta bună. (51 – 70 de puncte)

Fă şi tu testul aici.

Asta l-am vazut aicili-sa si-l puteti face si voi acili-sa.
Daca tot m-am apucat de facut teste, hai inca unul, ca nu strica. Asta l-am vazut acili-sa si-l puteti face si voi acili-sa.
]
P.S. 1. Stiti faza cu acili-sa? Am auzit-o la RadioZU. Era un tip, care la un targ sau ceva de gen, sustinea un interviu, adica o duduie intreba ce cauta el p-acolo. Fiind un erudit cu clare aspecte de carturar, repeta la fiecare 2 cuvinte sintagama „acili-sa”, cam asa (reproduc din memorie):
R: Ce faceti aici?
Ala: Pai, am venit si eu acili-sa, sa vad ce se vinde p-acili-sa, ca daca nu veneam si eu acili-sa, cu baietii acili-sa, nu vedeam si eu fetele d-acili-sa…(si continua).
Dupa mine, e aproape la fel de tare ca ala din 6 cai. La fel de comic, la fel de prost.
2. M-am uitat azi pe sport.ro (televiziunea cu nume de site) si-l vazui pe Oncescu cum le frangea alora mainile (vreo 100 si ceva la numar). La un moment dat, ii zicea lui Vali Moraru sa bage cate 2, asa „facuti” erau ciocoflenderii. E Dumnezeu omu’. Bineinteles, a fost si ala, cum il cheama, Radu „Valahu”, care cica-i incalzea pe papagali.

4 Răspunsuri

  1. Stupid rau testul asta. L-am postat si eu pe blog :)))))

  2. Sper ca cel facut de tine…🙂

  3. Brancusi nu era sculptor ?😐

  4. Cristinuta, ca dupa pseudonim asa cred ca te cheama, n-ai prins gluma taticule. Daca o sa mai lasi un coment in care recunosti ca n-ai luat-o din prima, promit sa ti-o explic.🙂

Lasă un răspuns

