EMO

Iemo
Imagine executata in drumul dinspre Rompetrol catre casa, din masina unui coleg.
Acelasi coleg si-a comandat un tricou pe aceeasi tema, de pe tu.ro. De la mine, Adrian, pentru toti posesorii de dacii, cu numarul de inmatriculare „EMO”, un tricou care arata cam asa:emo
Pe sistemul „ce face omul, face si maimuta”, m-am gandit sa-mi comand si eu unul, de pe acelasi site, bineinteles, pe o alta tema. Pana deseara mai ramane doar sa aflu ce marime port si tricoul care arata cam asa va fi al meu in cateva zile (sper):militia

11 Răspunsuri

  1. Sa nu te vada vreun politist in oglinda ca atunci vede ce scrie pe tricou si ai pus-o🙂

  2. Asta ma gandeam, sa intru in sediul politiei cu el. Pe martea viitoare o sa-l am si o sa mai pun o poza cu el pe mine, doar ca mai ramane sa fac rost de o cagula.🙂

  3. nu-i chiar amuzant tricou … adica zic si eu asa ca sa te supar! In testul ala de mai jos sunt intrebari slabe si termbele … una singura mi-a placut, aia daca te pisi in spatii publice… cine nu face asta? eu ma pis peste tot ca asa imi marchez teritoriul :))

  4. P.S. Pai daca aveam Dacie si eu imi taiam venele ce naiba! :))

  5. OK, da’ care dintre ele, ca sunt doua?

  6. ala cu lama e cam … nu stiu! nu m-as vedea purtand asa ceva nici macar in gluma :))

    super blog .. adica mi-am pierdut juma de ora citit mai tot ce e postat si-mi place

  7. Mersi!😀 Ala cu lama e al colegului, si da, culorile sunt cam de porc. In schimb il astept pe al meu, cu militia, mi-am facut (sau asa cred) rost de cagula si sper ca saptamana viitoare sa radem mult de poza pe care o voi posta. D.P.I.R., S.P.I.R. sau D.I.A.S., S.I.A.S. in perioada comunista. Cum ar arata? =)) O sa vedem…

  8. ar fi o treaba .. asteptam pozele atunci🙂 si daca vedem ca sunt de buna credinta baietii cu tricourile o sa-mi trag si eu unu, dar nu zic cu ce ca sa nu mi se fure ideea😀

  9. Deci se poate :))

  10. Deci da, se poate! (CE?)😀

  11. prima dat ce is cu semnele de ? (intrebare)acolo
    cat de true esti scriemi
    khevere{an fl orin id =)) teapa (legat) unde dasesc adidasi true ca mn eu am un BmW scris pe talon ESTI TRUE\m/

Lasă un răspuns

