O imagine sugestiva

Am gasit pe blogul unui baiat (cred), o imagine care face toti banii dupa parerea mea. Si dupa cum v-ati dat seama, sunt intr-o lipsa acuta de inspiratie, care dureaza de cateva zile bune, fapt pentru care recurg la astfel de ciordeli nesimtite.c
[sursa]

11 Răspunsuri

  1. Tare..si face si reclama (asta mi-a sarit in ochi..sigla pc-ului)..fiecare cu ce-i arde :))

  2. Da, n-am observat detaliile…

  3. Plus ca bietul omulet cred ca arata asa din cauza timpului petrecut in fata calculatorului😀

  4. Da, mai ales acolo unde apare si zoso! Uita-te atenta sa vezi ce seamana! Acum vad si eu…=))

  5. daaaaaaaa…dar uite ce fata are cand ii vine ideea „salvatoare” =))

  6. ai dreptate, mc pt sfat. Initial am vrut sa las rosu numai la post-ul ala, dar am uitat sa schimb.. Incepatorii astia :))

  7. mc, mc. Acum trebuie doar sa invat sa scriu :))

  8. corect. ai dreptate. ms pt comm.😀 am facut 20 ani baaaaaaaaa. ma simt batran. respect.

  9. Lasa ca te ajungem si noi din urma, stai chill…🙂

  10. Las ca e buna si ciordeala nesimtita…:))) Vine ea si inspiratia…Vorba aia: „Toata inspiratia sta intr-un bong…” :))

  11. Nu, da’ m-am gandit ca nu se supara, plus de asta, ii trimit si lui din astia 10 care ajung aici macar 5, ca cica se pune la trafic…:)) Trec printr-o pasa proasta, vorba Parazitiilor, la cate pase proaste am ma iau astia-n nationala.

Lasă un răspuns

