Leapsa…

Sunt, sau defapt am fost provocat la o leapsa. Pentru ca am mai refuzat o duduie acum ceva vreme (eram invitat sa comentez o fotografie), mi-am zis ca nu e frumos sa ma repet, asa ca de data asta am acceptat. Leapsa asta se traduce astfel: trebuie sa scriu 7 lucruri adevarate (despre mine) si 7 lucruri false (tot despre mine), pe care lumea care se perinda p-aici sa le ghiceasca, adica sa-si dea seama care sunt adevarate si care sunt false. Pentru cei interesati, am fost provocat de ea.

Ok, sa purcedem catre intocmirea listei:

1. Sunt cel mai antipatic om de pe Pamant.
2. Imi place Filantropica (e un film, pentru necunosctori)
pentru ca e genial.
3. Imi plac filmele americane.
4. Sunt fanul filmelor romanesti.
5. Fac balet de la 18 ani.
6. Citesc Shakespeare.
7. Sunt unul dintre cei care-si exprima votul, verbal.
8. Cant la pian.
9. Sunt campion mondial la aruncatul cu privirea.
10. Imi place fotbalul.
11. Sunt mai arogant decat Ciutacu’.
12. Dau bacu’ anu’ asta.
13. Stiu italiana, sau ar trebui.
14. Sunt cel mai mare fan al politiei, mai ales al celei romane.

P.S. Cine vrea sa ia leapsa e liber s-o faca. Da un comment si-i bag si link, ca sa para treaba pe bune.

20 Răspunsuri

  1. Corect..nu e frumos sa refuzi..mai ales ca sunt rea si-ti puneam cuie pe „autostrada din Targoviste” (ipotetic vorbind).
    Si sa nu fiu offtopic..stiam ca dai bac-ul..in rest, ma mai gandesc :))

  2. Ok, gandeste-te…

  3. Daca imi sufli…se pune ca trisez? :”

  4. Da, se pune, deci nu-ti zic.

  5. Cata rautate!!!😦 Nu ma mai joc

  6. 2. Imi place Filantropica
    6. Citesc Shakespeare.
    12. Dau bacu’ anu’ asta.
    10. Imi place fotbalul.
    3. Imi plac filmele americane.
    7. Sunt unul dintre cei care-si exprima votul, verbal.
    13. Stiu italiana, sau ar trebui.

  7. Tin sa te dezamagesc, trebuie sa schimbi 6 cu 1 (nu sunt antipatic ma, sunt simpatic😛, si modest). Nu-mi place Shakespeare. Acum citesc Dostoievski.

  8. Simpatic…da, corect..dar foarte rau!

  9. Da, si mi-e si coleg si nu stie.

  10. Lasa ca si bubble e verisoara mea…si tot asa (cred ca „ghiceai” mai multe ca ea)😀

  11. M-am gandit, m-am razgandit, am dat cu banul si iata ce-a picat ca fiind adevarate : 2,4,7,9,12,13,14 …acum daca banul a gresit, nu-i vina mea :)) (ca la 14 si 10 a fost pe muchie – era cam nehotarat!)

  12. 4-Nu sunt fanul filmelor romanesti.😛 Schimba cu 3.
    14-Nu sunt fanul politiei, in general, cu atat mai putin al celei romane. Schimba cu 10.
    P.S. „eram cam nehotarat!” ??? Cine a scris commentul? :))

  13. „era cam nehotarat!” – banul pe care l-am folosit – cadea mereu pe muchie😛 ..daca tu n-ai vrut sa-mi soptesti😐

  14. Esti nehotarat sau nehotarata? Ca sa stiu o treaba…:))

  15. Pfff..nu esti atent (da-ti 2 palme). In general sunt hotarata, cand dau cu banul … depinde de el (de ban sau moneda, cum vrei)
    PS:Ma-nervezi😛

  16. A, gata, imi dau 2 palme, banul era nehotarat nu tu. Sorry, amu’ am priceput.😛

  17. Azi am repetat toata ziua la scoala anotimpurile si tot n-au reusit sa le retina😦 d-aia sunt nervoasa..scuze!
    PS: Oricum am fost p-aproape avand in vedere ca nu stiu mai nimic despre tine😀

  18. No stress.

  19. „campion mondial la aruncatul cu privirea”? grea categorie, multi participanti, un singur castigator.

    mai arogant ca ciutacu’? cine esti tu mah, omule? Chuck Norris?!?

  20. Eu sunt acela-castigatorul!😛 Nu, sunt un var de-al lui…

Lasă un răspuns

