Militia RULZ!

Din cate am observat, ca sa fii in trend sau ca sa faci parte dintr-o breasla, precum cea bloggerilor, trebuie sa ai tricou de pe tu.ro. M-am conformat. Dupa cum va spuneam acum ceva timp, mi-am comandat si eu un tricou. Mi-a venit acum cateva zile, prin intermediul Postei Romane, care este de-o debandada totala. E o smecherie sa ai tricou de pe tu.ro, dar sa ai si cagula la tricou trebuie sa te sfortezi nitel. Eu m-am sfortat si cu ajutorul unui prieten am facut rost. Am incercat sa fac un exercitiu de imaginatie: mi-am imaginat cum arata politia pe vremea lui Ceausescu. Nu ma refer la papagalii de pe strada, ci la baietii de interventie… daca existau? In fine, a iesit prosteala asta:Militia
P.S. Plecand de la premisa ca sunt penibil, cei care au intentia de a-mi aduce la cunostinta acest lucru, sunt rugati sa se abtina.

Later edit: Ii multumesc lui Eftimie pentru apreciere. Multumesc.

13 Răspunsuri

  1. De ce ti-ai luat cu AITILIM ? :))))

  2. Pentru ca mi s-a parut cel mai interant de pe tot site-ul si pentru ca am un respect deosebit pentru politia romana cu litere mici intentionate.🙂

  3. „cat e tricoul/cat e tricoul…dincolo era mai ieftin!” =))

  4. Nu e asa scump.😛 Cu taxele postale 42 de lei. De ce, vrei sa-ti iei si matale?

  5. Nu prea…nu ma pasioneaza genul😛

  6. funnysadfacts.weebly.com frate misto tricoul dar mai bine il face in alta parte sii preiie mesajul de la ei de pe site ca e mai ieftin

  7. Ma complicam prea mult. Asa am dat un ban si-am stat in fata.😛

  8. e cu fata-n spate???

  9. Daca te uiti la baietii din politia de azi, da, ei au scris pe spate POLITIA, asa mare. La cei de la mascati ma refer. Nu, asa e tricoul, e scris MILITIA pe fata. Vrei sa zici „e cu spatele-n fata?”. Adica nu l-am luat invers, asa e el.

  10. Mi-a placut si mie unu’…ala cu „Ete na” :))

  11. cagula da tot farmecul, iti pune in evidenta ochii, iar tricoul e speechless…

  12. ce de cacat .. ba nene deci pe scurt: .. n-ai masina? e scris asa ca dobitocii care se uita in oglina in trafic sa vada cum trebuie scrisu .. mare filosofie si un car de cuvinte sa zici un rahat subnutrit!

  13. @justgrey: Da, erau mai multe misto da’ m-am hotarat sa-l iau p-asta.
    @alina: Sigur, ochii mei frumosi cu a lor cearcane…🙂
    @Ionut: Asta e fratioare, fiecare se descurca cum poate… Si mai usor cu elecubratiile p-aici, pastreaza-le pentru propia-ti persoana…

Lasă un răspuns

