Pe jumatate e intreg

Am luat o lunga pauza din activitatea de pe blog din cauza unor probleme tehnice. Ca s-o dau cumva sa inteleaga tot internautul, mi s-a stricat PC-ul. Nimic grav, nimic costisitor. Problemele mai vechi la placa de baza a aparatului, cu sprijinul caruia produc si reproduc texte, imagini sau filmulete, s-au agravat pana la stadiul de defectiune ireparabila.

Desi cooler-ul pozitionat pe placa scotea un zgomot nefiresc, ca cel al unui ventilator de Dacie din ’80, am crezut ca nu e nimic grav. Mentalitate de roman: „las’ ca-i trece!”. Dupa care au venit probleme: sistemul de operare nu se incarca, eroare in citirea hard-ului sau bootarea cd-ului cu un alt Windows nefuncitonala. Ce e de facut?

Pun mana pe telefon, iau legatura cu domnul de la care l-am achizitionat acum cativa ani, domn care ma trimite la un alt domn pentru a-mi rezolva problema. Dupa cateva zile aflu ca placa de baza e moarta si ca pentru a o reinvia am nevoie de 340 de roni. Are acceptul meu de a comanda placa, cotizez ca tot omu’ si in alte cateva zile imi zice ca voi avea PC-ul acasa.

Cea mai nasoala treaba in toata afacerea asta e hard disk-ul meu, care a ramas la dansul, fiind banuit ca s-a molipsit de la placa de baza. Sper ca tratamentul la care este supus o sa mi-l aduca inapoi. Mi-ar parea rau sa pierd tot ce am pe el. Pana miercuri, o sa functionez pe un hard pe care nu am nimic, cu care de-abia ma-nteleg si pe care nu-l agreez deloc, pentru ca nu e al meu.

7 Răspunsuri

  1. Si eu am mers pe acelasi sistem: „las’ ca-i trece” pana mi-a murit placa video.Am cautat prin tot orasul si nimic (singura pe care am gasit-o era ceva f performant la vreo 480 lei..si le-am zis dom’le daca pun ozn-ul asta pe el lesina saracu’).. asa c-a trebuit sa comand una de la capitala si-a durat o saptamana…greu cu tehnologia asta moderna :))

  2. Greu si scump. Oricum, cred ca mi-am luat o mica teapa cu pretul, dar nu conteaza… diferenta dintre ce am vazut si cat a costat o socotesc ca bacsis.🙂

  3. Numai sa nu fie mai mare „bacsisul” decat pretul! :)) Oricum l-am scos destul de ieftin avad in vedere ca „transportul” a fost cam 50% din pretul produsului..dar na, era distanta mare :))

  4. Sigur nu e! M-am uitat pe mai multe site-uri si pretul variaza. E in standarde.

  5. Atunci e bine!😉

  6. Eu mi-am luat calculator din bucati si l-am facut pe la 6 milioane, fara monitor. Dar cam cu tot ce ii trebuie sa ruleze bine. Am mai cumparat o placuta de rami de 512, ca aveam doar una si merge excelent. Asa ca mai bine mai puneai ceva bani si iti luai unul nou, iar componentele vechi le vindeai.

  7. Nu era cazul la mine…

Lasă un răspuns

