Apuseni

Cateva fotografii de la cea mai recenta vizita a mea in Apuseni:

15 Răspunsuri

  1. Fain. Vreau si eu.

  2. Esti invitatul meu. Tre’ sa si poti.🙂

  3. Frumos, frumos. Sunt zone in care faci poze cand vrei si unde vrei, nu ca in Oltenia la bunicu’ unde gasesti un pom la cativa zeci de kilometri.

  4. Lasa ca acolo gasesti pepeni nu pomi si tot e bine…🙂

  5. Unde mai exact in apuseni ? (imi par foarte cunoscute locurile )

  6. Inainte de Arieseni si dupa Campeni, in zona Albac-Horea…

  7. Pot sa vin si eu in vizita?😀

  8. Eu stiu daca poti? Incearca!😛

  9. Oferi cazare? (sau macar loc pt cort?)😛

  10. Eu stiu cu cazarea… dar crede-ma, loc pentru cort este pentru intreaga populatie a Bucurestiului!

  11. Pai atunci poate facem o plimbare in vacanta…poate conving gasca sa facem o plimbare..daca nu, gasesc o colega😀

  12. Ar fi o treaba, vorba unui fost coleg…

  13. 😀 Asta ca sa nu ma plictisesc pe drum…ca-i destul de lung😛

  14. Cred si eu…

  15. 😛

Lasă un răspuns

