Sereanada pentru profesori

I Toti profesorii, toti profesorii
Toti profesorii, profesoarele
Toti profesorii, toti profesorii
Toti profesorii, profesoarele

II Fata sau baiat
Nimeni n-a invatat
Zece n-am mai luat de-un an
Dupa baie scandal
Ne-am pregatit de bal
Putina distractie n-a stricat
Daca vi se pare mult
Uitati-va in jur
Toata lumea face asta
Elev sau eleva
Vino la catedra
Pur si simplu ai luat un doi

R 1 Va uitati la noi ca la niste absolventi
2 La lucrari am fost cei mai corecti
3 Suntem super-tari,nebuni si mari poeti
1 Va uitati la noi ca la niste absolventi
O,o,o,o,o…
O,o,o,o,o…
1 Va uitati la noi ca la niste absolventi
2 La lucrari am fost cei mai corecti
3 Suntem super-tari,nebuni si mari poeti
1 Va uitati la noi ca la niste absolventi

III La director ai fost
E clar fara rost
Cel putin odata-n an
Soarta cruda face
Ca s-a cam terminat
Dar asta nu,nu conteaza,
Cu putin tupeu
Ajungi sa fi zeu
Si toata lumea va sti de tine
Pe profesori i-ai copiat
La ore nu ai stat
Ai fost un elev model
R 1 Va uitati la noi ca la niste absolventi
2 La lucrari am fost cei mai corecti
3 Suntem super-tari,nebuni si mari poeti
1 Va uitati la noi ca la niste absolventi

1 Va uitati la noi ca la niste absolventi
2 La lucrari am fost cei mai corecti
3 Suntem super-tari,nebuni si mari poeti
1 Va uitati la noi ca la niste absolventi

O,o,o,o,o.
O,o,o,o,o.
Versuri scrise de subsemnatul, destul de puerile, pentru ca atata pot, pe celebra melodie a lui Beyonce „All the single ladies”. Am cautat pe internet o serenada de mi-au iesit ochii, asa ca m-am hotarat s-o postez pe asta pentru cine are nevoie de ea, desi e cam generalista.
P.S. Daca cineva gaseste vreo asemanare intre piesa si versurile de mai sus cu piesa lui Naomi, interpretat/a de Bendeac, este pur intamplatoare.

4 Răspunsuri

  1. Nici versurile noastre nu au fost grozave, dar tot nu mi-ar fi fost „ruşine” (fără ghilimele mai greu, că n-am obraz prea subţire) dacă măcar le cântau cum trebuie. Adică dacă nu deraiam de pe ritm. M-am enervat că mi-am dedicat câteva ore ca să compun o prostie…

  2. Dar nici noi nu le-am cantat pe astea, doar ca mi s-au parut mie geniale si le-am pus pe blog pentru cei cu mai putina inspiratie…😀

  3. To be honest, nici nu mai ştiam ce aţi cântat, la ce dezastru a fost în cancelarie. Pe-ale mele nu le-am postat, că nu vreau să-mi aduc aminte cum a sunat interpretarea lor :))

  4. Celebrii ani de liceu, din liceenii, doar ca varianta live, fata de altii…

Lasă un răspuns

