Cu talpile arse

Ieri a aparut pe piata impreuna cu Gazeta Sporturilor, desi eu sincer nu am inteles ce are sportul cu marketingul si cu B.U.G. Mafia, un nou album al baietiilor de la Mafia. Este primul album pe care il cumpar, pentru ca gena mea de roman neaos imi dicta pana acum sa iau piesele de pe internet, de ce sa ma mai deranjez sa ma duc sa-l iau din magazin, plus de asta costa si bani si poate nici nu-l gaseam pe „taraba”, fapt care imi provoca draci, drept urmare apelam la solutia care nu implica nici nervi, nici bani si nici drumuri aiurea si il descarcam de pe internet. Nu, de data asta e un nou inceput: m-am deplasat la chioscul de ziara si l-am achizitionat. Acum despre album: piese vechi, remixate si remasterizate, o piesa noua, foarte buna si un clip la fel de nou care arata bine. In general, o impresie placuta lasata de „Viata noastra”, volumul 2. A aparut si clipul pe iutub, ceea ce e bine:

9 Răspunsuri

  1. E cu dedicatie de ziua mea?😀😛

  2. Clar! E si cu „LA MULTI ANI !” de ziua ta!😀

  3. Pai na…era si cazul! :)) (ce modesta sunt!)

  4. Modesta, modesta, dar de baut cand dai? :))

  5. De dat..dau. Intrebarea e…cum???

  6. Virtual…bineinteles!=))

  7. pfff..si eu care credeam ca vin sa fac vacanta la tine =))

  8. Nu, nu, doar eu imi fac vacanta la mine.:))

  9. Egoistule😦

Lasă un răspuns

