Seven pounds (Sapte suflete)

Acum ceva timp am vazut un film absolut genial din toate punctele de vedere. Se numeste „Seven Pounds”, este din anul 2008 si il are in rolul principal pe unul dintre cei mai in voga actori americani, si anume Will Smith, care face un rol genial si joaca magistral. Bineinteles, regizorul are si el un rol important in desavarsirea intregii opere.Regia este semnata de Gabriele Muccino (care a regizat şi The Pursuit of Happyness în 2006, un alt film foarte bun, marca Muccino avandu-l in rolul principal pe acelasi Will Smith). Povestea filmului si filmul in sine nu mi le voi exprima p-aici pentru ca asta ar insemna sa nu va mai uitati la film. O sa pun un scurt trailer ca sa va faceti doar o parerea, urmand ca apoi sa va delectati cu filmul in sine. Pentru cinefili si mai putin cinefili, trailerul:
P.S. Cred ca in seara asta o sa fac ce n-am facut pana acum niciodata, si anume, la insistentele fostului coleg Alex Potor cred ca o sa fiu prezent la un blogmeet. Sper ca nu doare si mai ales sper ca nu se ia.

4 Răspunsuri

  1. stai oleaca, cred că-i o little greşeala în titlul. Seven Pounds se traduce ca… 7 grame, nu ca şapte suflete, am i wrong? :-B

    de film am auzit, vreau şi eu să-l văd ;;)

  2. Nu stiu daca you are wrong or not, dar pe cinemarx si pe cinemagia ( cel mai bun site de filme de romania) se traduce „sapte suflete”, asa ca am zis sa nu fac nota discordanta si sa traduc la fel.

  3. majoritatea titlurilor de filme nu sunt traduse motamo, si deseori sunt puse titluri care au legatura cu filmul si titlul original nu este tradus deloc.iti recomand un film care te va soca, este cel mai bun film vazut de mine de ani buni.
    filmul se numeste The Prestige si toti carora le am recomandat filmul mi au zis ca au ramas stupefiati.vizionare placuta http://www.youtube.com/watch?v=ttFqblbbp_Q

  4. Nu stiu cine esti, nu stiu cum ai ajuns aici… dar filmul pe care mi-l recomanzi tu l-am vazut dinainte ca tu sa ai curent pe strada.(Ia-o ca pe o gluma)

Lasă un răspuns

