Domnule „functie inalta”

Dai procent? primesti pula… credit
Credit, procent cred… niste termeni frate, nu-i inteleg, nu-mi plac, nu-i suport, nu-i vreau.
Ba, stateam si ma gandeam frate…
Ca daca stai sa analizezi toata treaba asta,
Tot ce fac io, de cand fac, cum fac, ce fac, ca fac…
Observ ca nu figurez frate, da’ nu figurez nicaieri, nu figurez
Si nu figurez pentru ca io n-am inteles o treaba frate…
N-am inteles treaba cu procentu’, intelegi?
Adica procent, ce inseamna practic procent?
Inseamna ceva la suta, nu?
Asta inseamna ca io daca fac 100 de ceva
Io ar trebui sa dau cuiva ceva la suta, adica ceva din suta aia nu mai-i al meu
Si aicia mie mi s-a oprit logica
N-am mai inteles de ce…
Pentru ca ei, daca fac ceva mie nu-mi dau ceva la suta, adica
Unde-i reciprocietatea frateee ?
Nu inteleg…
Si io practic am decis sa le dau lor ce-mi dau si ei mie…
Adica fix pula !
Va dau pula, nu mai mult nu mai putin
A, si indemn pe toata lumea sa le dea fix pula.

P.S. Foarte, foarte bun… mai ales in vremuri de campanie electorala… excelent. Versuri aparute pe cel mai recent album a lui Guess Who.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

