Tare sau ce?

Eu de obicei citesc tabloidele, din motive pe care nici eu nu le stiu. Le citesc ca sa vad ce-a mai facut Bianca lu’ Bote, ce mai f**e Daminuta sau cum se mai plange Bote ca l-a parasit panarama aia plasticata. De obicei cred ca sunt primul cititor al celor de la Libertatea sau de la Cancan, pentru ca-mi fac de lucru pana dupa miezu’ noptii si mai arunc si eu un ochi sa vad ce scrie presa colorata, de obicei culoarea dominanta fiind maroul. Bai si intru azi si ce sa vezi? Le-au spart ba micuti site-ul celor de la Cancan. Mi s-a parut foarte tare. Luati de priviti:
Deci: tare sau ce?
P.S. Click pe poza pentru marire.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

