Leapsa si…

Azi am participat la cel de-al 3-lea blogmeet al meu, o intalnire buna pentru socializare si consum. A fost un blogmeet putin mai ciudat din punct de vedere al numarului de participanti, dar a fost bine. Am marcat 2 locatii, ca de, ne permitem, am indurat putin frig si putina ploaie la plecare pentru ca s-a-ngalbenit harta meteo in momentul in care am vrut sa ne intoarcem la barloguri. In rest, il asteptam pe urmatorul…

Am aflat de la Jorjh, ca cineva, nu dau nume, Cristi Motora, mi-a transmis pe cale scrisa o leapsa. N-am apucat sa vad singur pentru ca citesc majoritatea blogurilor care ma intereseaza o data pe saptamana si asa se explica intarzierea cu care preiau leapsa. Fiind anuntat ca tre’ sa fac o treaba, ma apuc si o fac:

-Pe locul 3 in topul „eroi preferati” este un supererou clasic: Iron Man sau Omul de fier pentru romanii neaosi. Baiatu’ asta cred ca se ocupa de rau-facatorii, cam ca majoritatea eroilor din benzele desenate. L-am ales pe el pe locul 3 pentru ca e la mare cautare Iron Man 2 (Iron Man fiind un film destul de bun pentru targetul si genul la care se incadreaza, un film pe care l-am vazut acu’ ceva luni si care mi-a placut) mai pe toate filelistele, pe toate isohunturile si pe restul retelei legale de piraterie, desi cand eram mic, la ora la care incepea Spider Man pe AcasaTv eram in casa nu cumva sa ratez vreun episod.

-Pe locul 2 sunt eu, sunt eu, propriul meu supererou! Vreti sa vedeti? Iete:
Pentru treaba asta am cerut o avanpremiera colegului Alex Potor pentru ca nu a terminat inca proiectul din care mai fac parte o multime de persoane supereroi printre care si subsemnatul. E o fotografie facuta pe sfarsitului anului 2009, pe un frig de nu-ti simteai piciorul dupa ce l-ai scapat in apa incercand sa incerci grosimea ghetii.

-Pe primul loc, in acorduri de xaxofon, Dr. House. Bai, daca fiecare spital (desigur, daca le-am avea) din romania, cu „r” mic, ar avea cate un doctor House am fi avut cel mai eficient sistem medical din lume.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

