Eu cand vreau sa fluier, fluier

Nu sunt un mare fan al filmelor romanesti din simplul motiv ca majoritatea sunt statice, nu au pic de actiune, pic de influenta americana, n-au nimic, sunt doar romanesti si asta le face pur si simplu, pe majoritatea, proaste. De exemplu acu’ o luna am gasit filmul „Politist, adjectiv” pe care l-am luat si m-am uitat la el sa vad pentru ce a fost premiat. Un film mai slab si mai plictisitor cu greu imi aduc aminte sa fi vazut. Cei care au vazut filmul pot recunoasca ca o mare parte din el nu se intampla nimic, e doar un filaj. Stiti ce fac politistii la filaj in majoritatea timpului pentrecut in observarea unuia sau a altuia? Se plictisesc! Asa am patit si eu la filmul premiat de Cannes lu’ peste.

In schimb, zilele trecute imi zice cineva de un site fantoma, unde am putut gasi filmul. L-am luat, l-am vizionat si ghici ce? Tare frate! E cel mai bun film vazut de mine sa zicem in ultimele 3-4 luni. Am inteles ca a luat vreo 2 premii la Berlin… pai doar 2 la asa film? Daca lua 10 erau putine la ce film a reusit sa faca Florin Serban. Va las cu trailerul ca sa va faceti si voi o impresie si daca nu l-ati vazut pana acum sa stiti ca ati pierdut o capodopera a cinematografiei romanesti:
P.S. „Filantropica” se bate cu „Eu cand vreau sa fluier, fluier” pentru a fi primul in preferintele cinematografice romanesti ale subsemnatului. Un alt film romanesc foarte bun si de vazut.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

