Stand Up Comedy in Alba Iulia

Avand in vedere faptul ca la meci am fost cel putin o data (de 2 ori in total) in viata mea, la teatru am fost cel putin o data in viata mea (si singura de altfel, desi mi-a placut), urmeaza ca marti seara de la ora 21:00 sa merg la un altfel de eveniment cultural din micul nostru oras. Se intampla la Pub 13 si il are ca invitat special pe Nicu Bendea de la Comedica. Cum evenimentele de genu’ sunt foarte rare prin orasu’ asta am zis sa nu pierd ocazia si sa fiu si eu prezent o astfel de manifestare mondeno-socio-culturala. Sper sa-mi placa si sa „ne simtem bine”. Afisu’:
Detalii sau o altfel de prezentare a evenimentului gasiti aici si aici.

4 Răspunsuri

  1. m-a atras titlul şi m-am gândit, citind, că, deşi sunt în Bucureşti, unde probabil sunt multe asemenea manifestări, n-am fost şi eu acolo niciodată. asta m-a pus pe gânduri. o să le teşesc, în cele din urmă, dacă nu iau o hotărâre, caut bilete sau nu? spor-t la toate.

  2. din cate stiu eu biletele se gasesc la intrare.

  3. a fost bestial Bendea, oamenii s-au simţit bine şi atmosfera a fost propice în Pub13. Ar trebui să mai vină Bendea pe la Alba!

  4. Desi i-am zis la Andrei ca vin, n-am mai ajuns.

Lasă un răspuns

